Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
kimi:
Tuttu ilmiö.
Meillä ehdoton ei kaikille muille lainaksi pyytäville paitsi omille lapsille. Neiti ei tuolla suostu ajamaan ja ainoaksi lainaajaksi jää poika.
Poika perheineen kävi pari vuotta sitten reissun Italiaan meidän autolla ja tietty hänen vaimonsa onnistui peruuttamaan minin keulaan. Harmitti, ja vaikka ei omaan autoon varsinaisia vahinkoja tullut Minin korjaus meidän koukkukosketuksen jälkeen kannatti ottaa vakuutuksen piikkiin, siinähän maksamme vakuutusta jossa bonukset ei nouse muutamaan vuoteen.
Kyselijöitä oli alkuun monia, mutta ehdoton vastaus heti alusta on tehonnut.
Vuokraamisesta ollaan montaa mieltä, itse en näe sitä välttämättä huonona vaihtoehtona, mutta omat riskinsä siinä tietysti on.
vesako:
Kimi tuossa kiteyttikin aika hyvin asian. Meillä
on vaunu ja muutaman kerran lainattu naapurin
autoa jonka hän on mielellään suonut.
Mutta itseä on aina mietityttänyt jos jotain sattuu
tai tulee tekninen vika niin en kyllä vois kuvitella
tilannetta jossa en itse maksaisi kustannuksia.
Sitten on erikseen se vuokraaminen. Pitää olla
auto vakuutettuna vuokrauskäyttöön jos
haluaa jotain korvauksia sieltä saada mahdollisen
vahingon sattuessa.
Mrs. Robinsson:
Hyviä pointteja ! Meillä on itsellä sellainen periaate, että mitään ei itse lainata muilta, koska vahingon tai teknisen vian takia ei ole kiva alkaa maksella toisten vehkeitä. Edelleen vuokraamot on erikseen ja siellä vuokrausehdot ja vakuutukset varmaankin tarvetta vastaavat.
K.E.V:
Ei vahingossakaan lainata meidän juttua. Auttaa muuten että mitä isompi niin sitä vähemmän lainaus kiinnostaa. Mikäli itse tartten lainaa niin onhan noita tutuissa liikkeissä jne.
-------:
Juu ilman muuta voin lainata, mutta en kaikille. Kelle olen lainannut on tavara tullut aina paremmassa kunnossa takaisin.. Jos törmää, niin sanon sitten että sillain törmäät ett menöö lunariin tai saa korjattua ettei kukaan huomaa. Thumb
Eihän nämä kopit oo kuin laatikkoita, johon on yritetty jollain keinoin tehdä vähän pyöristettyä kulmaa ympärille.. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta