rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen  (Luettu 3831 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 4.01.2024 kello on 12:05
  • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #30 : 29.11.2012 kello on 11:34 »
Kyllä tälanen itseavarten viritelty vaha vaunu ei oikein sovi lainavehkeeksi. Ei se lainassa parane, ei ainakaan sorateillä :)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.07.2018 kello on 19:43
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #31 : 29.11.2012 kello on 11:56 »
Lähisukulaisille lainataan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:09
  • viva la France
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #32 : 29.11.2012 kello on 12:07 »
Minun systeemin on , että kaverit soittaa suomesta, että nyt pitäisi päästä katsomaan sitä kisaa . Milloin moottori urhelua, jalkapalloa tai joitain tuon tapaista.
Ja minä sitten selvittelen miten ajellaan ja mistä löytyy lähimmät paikat olla yötä. Ja sitten kaverit ottaa lennon brysseliin ja minä laittan jääkaapin tuolta saunalta täyteen hyvää ohrajoumaa ja lämmitän saunan. Ilta sitten siinä suunnittelu palaverissa vierähtää. Ja seuraavana aamuna kaverit  reissuun asunto-autolla minä mukana. Kaverit maksaa kaikki kulut, niin auton, pääsylippujen kuin kaikki muutkin. Ja joskus jos on ollut enemmän kuin kolme kaveria tulossa on otettu tuo harraste sitikka lisäksi mukaan ja takatallin ja sisätilan välinen ovi pois ja kas kummaa neljän pedin autoon mahtuu hyvin kahdeksan nukkumaan.
Tämä "vuokraus" systeemi on toiminut hyvin. Jos pieniä vahinkoja on kalustolle tullut, on kerätty kolehti kasaan( oven kahvat tai muuta sellaista) ja isomat menee hienosti vakuutus yhtiön piikkiin kun on omistaja mukana
 

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #33 : 29.11.2012 kello on 13:11 »
Lähisukulaisille lainataan.
En lainaa enää sukulaisille kaikista pahimmasta päästä :(

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:20.04.2013 kello on 20:50
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #34 : 29.11.2012 kello on 13:37 »
Joskus ovat esim. suviseuroille kyselleet, niin sanon hinnaksi sopivan reilun hinnan - vaikka 16 ja sillä saa lainata niin pitkään kun haluaa eikä tarttee palauttaa.  - siis euroako päivässä???     Eiku tuhatta euroa  ;D

Haha, tää on niin hyvä  :P

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:20.04.2013 kello on 20:50
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #35 : 29.11.2012 kello on 13:55 »
Ainahan voi naapurille (ja sukulaisille) sanoa, että "rahoitusyhtiö kieltää auton lainaamisen perheen ulkopuolisille" - samalla saa sympatia pisteitä enempi: "..ai, ei se ookkaa niitten.."

Tämä on myös erittäin käyttökelpoinen syy, kieltäytyä  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #36 : 29.11.2012 kello on 18:14 »
Viime kesänä oli herättäjä juhlilla ja vaunu puuhtaampana takasin mitä oli lähtiessä eikä ollut mikään paikka rikki ;) Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #37 : 29.11.2012 kello on 19:27 »
Aikoinaan vuokrasin Wokkeloa,kaksi kantta kun meni,siihen loppui vuokraus! >:( Nyt en anna autoa kenellekkään,jos en ole itse mukana,kun ei mennyt kaaliin vuokraajille,konetta ei saa sammuttaa kuumana!!! ???

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:14.06.2024 kello on 00:09
  • Kulkija
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #38 : 29.11.2012 kello on 22:07 »
Viime kesänä oli herättäjä juhlilla ja vaunu puuhtaampana takasin mitä oli lähtiessä eikä ollut mikään paikka rikki ;) Thumb

Siellä onkin tolkkua porukkaa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:44
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #39 : 29.11.2012 kello on 22:49 »
Viime kesänä oli herättäjä juhlilla ja vaunu puuhtaampana takasin mitä oli lähtiessä eikä ollut mikään paikka rikki ;) Thumb

Siellä onkin tolkkua porukkaa.

Onko ne niitä samoja kuin ne "heijaripojat" karavaanarit-sarjassa? Totta niille vuokraisi/lainaisi omaansa jos pyytäisivät  ;D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #40 : 30.11.2012 kello on 00:06 »
kun ei mennyt kaaliin vuokraajille,konetta ei saa sammuttaa kuumana!!! ???
Kaveri vuokrasi vanhaa Ducato-Matkaajaa ja sai maksettavakseen ison remonttilaskun. Vuokraaja oli onnistunut Puolassa sulattamaan männät, kun oli sammuttanut koneen kuumana. Kuljetuskulut maksoi vakuutus, mutta koneremonttia ei.

Kerran olen vaunua lainannut kaverin vaalikiertueelle, mutta oli mokoma liimannut oman numeronsa ikkunoihin eikä ollut irroittanut tarroja. Onneksi näin, olisivat ehkä ikkunat olleet entisiä. Sain tarrat pois liuottimella. Paikallinen moottoripyöräkerho kysyi kerran vaunua vuokralle, kun tiesivät, että minulla on vaunu ja auto. Vastaus oli jyrkkä ei! Ei ole tullut mieleenkään, että autoa lainaisin tai vuokraisin, mutta eipä ole kukaan kysynytkään.


Edit: Lainaus korjattu, admin

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:18
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #41 : 30.11.2012 kello on 08:33 »
Minä en lainaisi, tai vuokraisi mitään ajokkiani. En edes tutuille.

Se on vain tosiaan niin, että ei se tavara lainatessa parane.
Vanha sanonta on, että elä ainakaan lainaa betonimyllyä, tai vaimoa. Molemmat tulee takuuvarmasti mokot sisällä takaisin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:14.06.2024 kello on 00:09
  • Kulkija
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #42 : 30.11.2012 kello on 09:50 »
Isoisävainaa, kova mettämies, sanoi aikanaan, että koiraa, asetta ja akkaa en lainaa. Tuossa järjestyksessä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #43 : 30.11.2012 kello on 10:34 »
Isoisävainaa, kova mettämies, sanoi aikanaan, että koiraa, asetta ja akkaa en lainaa. Tuossa järjestyksessä.

 Thumb
miten munst tuntuu
että toi järjestys on vieläkin voimissaan  ;D ;D ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:14.06.2018 kello on 22:00
Vs: Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
« Vastaus #44 : 30.11.2012 kello on 14:20 »
Juu en anna lainalle / vuokralle matkailukotiani!
Ostin heinäkuussa -12 ekan matkailuauton jo seuraavana päivä kysyttiin lainaksi, sanoin että oon menossa viikonloppuna testaa sitä että ei käy.
No seuraavana viikoloppuna taas kysyttiin lainaksi parilta taholta ja taas annoin saman vastauksen.
Kun en ollut ite menossa mihinkään niin sanoin että autossa on vähän vikaa että sitä pitäis korjata ekana, eipä kaveri ehottanut että hän vois korjata sen vuokrausta vastaa, että sillein ( autossa ei ollut oikeesti mitään vikaa )
Kyseliöitä tuntuu löytyvän mut nyt sanon että autossa on niin paljon hekilökohtaista tavaraa enkä rupee niitä sieltä pois ottaa kun aikaa menis niin paljon, ja tää on tepsinyt tosi hyvin.
Kun ostin ihan uuden matkailuauton vähän aikaa sitten niin kyselyt loppu kokonaan :P
Yhtään tavaraa en oo saanut parempana takas kun oon lainannut, tarinan opetus ÄLÄ LAINAA