Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauton tehontarpeesta
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 4.08.2013 kello on 11:19 ---Tiedä kiireestä, ennemminkin mukavuudesta.
--- Lainaus päättyy ---
No just...tulihan se sieltä,lompakko ratkaisee !!
"Masi":
Kyllä se tehon tarve ja sen sopivuus ei ole lompakosta kiinni, vaan vasemmasta aivolohkosta joka haluaa antaa oikealla aivolohkolle käskyn kiihtymisestä.
Ja osalla ihmisistä se on rakennettu, se aivolohko, sitten että jos se matkamökki ei kiihdy niin kuljettaja kiihtyy. Ja toisilla se taas toimii ilman kuljettajan kiihtymistä vaikkei se matkamökki kiihtyisikään. Kumpi lei parempi. Itse epäilen jälkimäistä paremmaksi, ei tule tressiä eikä vatsahaavaa. ;)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 4.08.2013 kello on 11:32 ---Kyllä se tehon tarve ja sen sopivuus ei ole lompakosta kiinni, vaan vasemmasta aivolohkosta joka haluaa antaa oikealla aivolohkolle käskyn kiihtymisestä.
Ja osalla ihmisistä se on rakennettu, se aivolohko, sitten että jos se matkamökki ei kiihdy niin kuljettaja kiihtyy. Ja toisilla se taas toimii ilman kuljettajan kiihtymistä vaikkei se matkamökki kiihtyisikään. Kumpi lei parempi. Itse epäilen jälkimäistä paremmaksi, ei tule tressiä eikä vatsahaavaa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Valinta kysymys,itse en valitse !! ;D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 4.08.2013 kello on 11:32 ---Kyllä se tehon tarve ja sen sopivuus ei ole lompakosta kiinni, vaan vasemmasta aivolohkosta joka haluaa antaa oikealla aivolohkolle käskyn kiihtymisestä.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, täällähän on jatkuvasti niitä höpöttäjiä, jotka vakaumuksen syvällä rintaäänellä väittää, ettei 1.9 jaksa eikä kestä... >:(
kimi:
Minusta ongelma on niillä jotka olettavat kaikkien aina ajavan rajoitusten mukaan tai hiukan yli. Toki on mukavempi ajaa autolla jossa tuo ei tuota ongelmaa, mutta eihän silläkään ole pakko niin tehdä. Muitten huomioiminen ja ohitusmahdollisuude n antaminen, tuli se toinen yli tai alinopeutta kompensoi oman mahdollisen tehonpuutteen
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta