Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuis se on, synnytäänkö karavaanariksi vai voiko myös oppia ?
JariS:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 4.07.2014 kello on 09:38 ---Eteenpäin - suoraa tietä mutkan taakse ;D Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Asiasta toiseen, tuonne Lohenpyrstöön tars huomenissa saapua.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 3.07.2014 kello on 20:20 ---No tiedä mitä "uskomista" tuossa oikein on, kun tytteli tiskin takana sanoo jotta hinta on toi.
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitin sitä, että 'niissä on paljon työtä....' Helpompaahan matka-autoa on katsastaa kun henkilökuljinta.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 4.07.2014 kello on 10:34 ---Tarkoitin sitä, että 'niissä on paljon työtä....' Helpompaahan matka-autoa on katsastaa kun henkilökuljinta.
--- Lainaus päättyy ---
No tiedä häntä, sillä samat ha:n / pa:n tarkastuskohteethan as.autossa on, mutta niiden lisäksi on itse matkailuosaan tulevat tarkastukset ... tai no ainakin sammuttimen leimaus, vaikka sekin kyllä taitaa nykyisin olla jo poistunut ::) Mutta siis jotainhan tättärällään piti tiskin takaa mulle heittää "perusteluiksi", oli se sitten totuutta tahi ei :D Henk.koht. so what, se mua kiinnosta pätkän vertaa paljoko niillä töitä auton kanssa on, minä maksan ja auto saa leiman, that's it 8)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 4.07.2014 kello on 11:54 ---... mutta niiden lisäksi on itse matkailuosaan tulevat tarkastukset ... tai no ainakin sammuttimen leimaus, vaikka sekin kyllä taitaa nykyisin olla jo poistunut ::) .
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole yhtään mitään, jos ei äärivaloja alkovissa lasketa. Katsuri ei sisällä käynyt kuskin penkkiä pitemmällä.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: JariS - 4.07.2014 kello on 09:54 --- Thumb
Asiasta toiseen, tuonne Lohenpyrstöön tars huomenissa saapua.
--- Lainaus päättyy ---
Tervemenoa - itse en ole paikalla. Käymisen arvoinen paikka Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta