Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Webasto savuttaa

<< < (7/12) > >>

Jalmari:
No nii Wepsu irti ja purettu on ja autokin kulkee taas.  :D
Missä välissä se huopa siellä on , kun ei siellä pesässä näkynyt pohjalla muuta kuin se sytkä.
Suihkiiko hää sen polttoaineen noita sivuja myöten vai kui hää toimii.
Mitä muuta kannattaa uusia samalla?.
En saanut auki sitä etupäässä (vesipumpun puolella) palamisilman poistojuttua, olisiko sieltäkin katsottava onko osat ehjiä. Se pyörivä osa pyöri herkästi .
joku puhui joskus laakereista mistä ne löytyvät, ei tullut yhtään vastaan. :-[

Rölli:
se polttoaine letkun pää tulee huopaa vasten mistä se polttoaine lämmön vaikutuksesta höyryää pois ja palaa puhaltimen tuottamassa ilmapyörteessä..
monasti siin vaihees ku se huopa on palanut niin kokematon asentaja rapsuttaa jämät kartanolle karstana....
Huomenn varmaan pääsen kokeileen sitä mun höyrystin viritelmää miten se toimii
toss on yksinkertastettuna de huovan paikka
editt toi nsininen on se polttoaineputki

Rölli:
jos siipipyörä pyörii herkästi eikä oo lappia ni laakerit kunnossa.. joskus menee va ei kauheen yleinen vika ainakaan mun kokemuksella (entinen korjaamoyrittäjä)

Jalmari:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 25.11.2012     kello on 16:48 ---se polttoaine letkun pää tulee huopaa vasten mistä se polttoaine lämmön vaikutuksesta höyryää pois ja palaa puhaltimen tuottamassa ilmapyörteessä..
monasti siin vaihees ku se huopa on palanut niin kokematon asentaja rapsuttaa jämät kartanolle karstana....
Huomenn varmaan pääsen kokeileen sitä mun höyrystin viritelmää miten se toimii
toss on yksinkertastettuna de huovan paikka
editt toi nsininen on se polttoaineputki

--- Lainaus päättyy ---

Nyt selvisi tuokin eli huopa peittää sen reiän.
Ei ollut yhtään huopaa tallella, varmaankin se siinä oli kärynnyt.
Aika yksinkertainen toimintaperiaate tuolla wepsulla.

Rölli:
Yritän huomenn kokkeilla rupeeko pelaan se mun viritys, ite asiassa se on luntattu vähä uuemista vastaavanlaisista vehkeist, joten yskon sen pelaavan, ja tarpeet toho korjaukseen maksaa noin kumpin verran...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View