Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Webasto savuttaa

<< < (6/12) > >>

Jalmari:
Kerran vielä.
Irroitin Wepan autosta ja puran sen .
Kun/jos yhdistän putkella ne autossa olevat letkut inlettti ja autletti niin eihän ole  (onko?) mitään juttua mikä pitäisi tietää
ennenkuin lähden ajelemaan varaosakauppaan huomenna.
Omasta mielestäni estettä ei ole se wepa vain puuttuu välistä.

T. Ylivarovainenko Lahesta.

K.E.V:
Just noin, ja polttoaineletku tukkoon, ota vaikka webaston sulake myös irti

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Jalmari - 25.11.2012     kello on 11:25 ---Kerran vielä.
Irroitin Wepan autosta ja puran sen .
Kun/jos yhdistän putkella ne autossa olevat letkut inlettti ja autletti niin eihän ole  (onko?) mitään juttua mikä pitäisi tietää
ennenkuin lähden ajelemaan varaosakauppaan huomenna.
Omasta mielestäni estettä ei ole se wepa vain puuttuu välistä.

T. Ylivarovainenko Lahesta.

--- Lainaus päättyy ---

Olin kirjoittamassa vastausta, mutta enpä tiedä mihin se katosi?

Mutta, ihan oikein ajattelit asian. Tein itse samalla tavalla pari talvea sitten, kun käytin lämmitintä (Eberi) huollossa.
Onhan laitteessasi polttoainepumppu sisään rakennettuna? Sitten eipä muuta, kuin p-a-letku irti ja tukkoon, sähköt pois (sulake irti) ja homma on valmis.

Jalmari:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 25.11.2012     kello on 12:06 ---Olin kirjoittamassa vastausta, mutta enpä tiedä mihin se katosi?

Mutta, ihan oikein ajattelit asian. Tein itse samalla tavalla pari talvea sitten, kun käytin lämmitintä (Eberi) huollossa.
Onhan laitteessasi polttoainepumppu sisään rakennettuna? Sitten eipä muuta, kuin p-a-letku irti ja tukkoon, sähköt pois (sulake irti) ja homma on valmis.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 25.11.2012     kello on 11:56 ---Just noin, ja polttoaineletku tukkoon, ota vaikka webaston sulake myös irti

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos uskon vahvistuksesta.  :D

tsahkali:

--- Lainaus ---Onhan laitteessasi polttoainepumppu sisään rakennettuna?
--- Lainaus päättyy ---

Webassa se on yleensä erillinen.  Kun lämmitin sitten palaa takaisin, polttoaineputkissa on tietysti ilmaa... Silloin johto irti pumpun kyljestä ja virtaa suoraan akulta: toinen johto kiinni liittimessä ja toisella kun naputtaa siihen toiseen liittimeen, pumppu nakuttaa ja putket täyttyvät. Kun putki on vielä läpinäkyvä, on polttoaineen kulkua helppo seurata.
Eikä ole väliä, mitenpäin ne johdot siihen pumpulle kytkee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View