Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Vapaat WLAN yhteydet maailmalla

<< < (2/3) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  9.11.2012     kello on 20:39 ---..
Mutta tässä vuosien saatossa olen huomannut, että "vapaat" ovat selkeästi vähentyneet.
..

--- Lainaus päättyy ---
Meinasimpa noin kirjoittaa, mutta eipä tarvii kun voi beesata  :P

Wifi-verkkoja tuntuu olevan paljon kaikkialla - ainakin kun ulkoisella antennilla "haravoi". Suurin osa suojattuja, mutta löytyy välillä vapaitakin - kännykkä on hyvä "mittari".. Joskun tulee otettua läppäri reppuun ja fillaroitua vapaan kantavuusalueelle  Thumb

Aakku:
Android puhelimella minäkin noita vapaita olen etsinyt.
Hakusoftasta saa säädettyä niin, että se piippaa vain, kun on avoin yhteys. Osa niistä sitten yhdistyykin. Sitten vain läppäri repusta.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  9.11.2012     kello on 21:25 ---Android puhelimella minäkin noita vapaita olen etsinyt.
Hakusoftasta saa säädettyä niin, että se piippaa vain, kun on avoin yhteys. Osa niistä sitten yhdistyykin. Sitten vain läppäri repusta.

--- Lainaus päättyy ---

Noksu, ainakin mulla olleet mallit, näyttää kuvana. Mutta se vapaus ei vielä kerro, onko wifi netissä ja onko se todella vapaa.

Esim. tämä, mitä nyt käytän, näkyy vapaana, mutta vaatii kuitenkin käyttäjätunnuksen ja salasanan. Eikä se maksanut mitään seitsemään vuorokauteen tällä c-alueella.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  9.11.2012     kello on 23:07 ---Mutta se vapaus ei vielä kerro, onko wifi netissä ja onko se todella vapaa.

--- Lainaus päättyy ---

Eräät ohjelmat pystyvät kertomaan että onko yhteys oikeasti vapaa ja nettiin on vapaa pääsy, eivätkä ilmoittele yhteyksistä jotka tarvitsevat mm. kirjautumista.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  9.11.2012     kello on 23:25 ---Eräät ohjelmat pystyvät kertomaan että onko yhteys oikeasti vapaa ja nettiin on vapaa pääsy, eivätkä ilmoittele yhteyksistä jotka tarvitsevat mm. kirjautumista.

--- Lainaus päättyy ---
No nyt alkoi kauheasti kiinnostamaan, mikä moinen ohjelma olisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View