rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Oppiiko "vanha" käyttämään kosketusnäyttöpuhelinta?  (Luettu 5755 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:55
Vs: Oppiiko "vanha" käyttämään kosketusnäyttöpuhelinta?
« Vastaus #30 : 9.11.2012 kello on 22:02 »
Kyllä taas tänäänkin manasin, kun yritin saada kirjoitettua kosketusnäytöllä tunnuksia ja salasanoja. Merkit on niin pieniä, että ne häviää sormen alle. Siinä sitten tulee helposti vikalyöntejä.
Nyt kun on sitten tarkoitus sopeutua N920 käyttäjäksi, niin näytön koko ainakin kasvaa. Sitä myöten kait näppäimetkin näytöllä. Olen kyllä harkinnut samalla siirtymistä kokonaan HF laitteeseen. Alkaa olla aika koomillisen näköistä, kun ihmisillä on lähes miniläppärin kokoinen känny korvalla. Alkaa tuntua siltä, kuin siirryttäisiin takaisin vanhoihin halkoihin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:28
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Oppiiko "vanha" käyttämään kosketusnäyttöpuhelinta?
« Vastaus #31 : 9.11.2012 kello on 22:44 »
Kyllä taas tänäänkin manasin, kun yritin saada kirjoitettua kosketusnäytöllä tunnuksia ja salasanoja. Merkit on niin pieniä, että ne häviää sormen alle. Siinä sitten tulee helposti vikalyöntejä.
Nyt kun on sitten tarkoitus sopeutua N920 käyttäjäksi, niin näytön koko ainakin kasvaa. Sitä myöten kait näppäimetkin näytöllä. Olen kyllä harkinnut samalla siirtymistä kokonaan HF laitteeseen. Alkaa olla aika koomillisen näköistä, kun ihmisillä on lähes miniläppärin kokoinen känny korvalla. Alkaa tuntua siltä, kuin siirryttäisiin takaisin vanhoihin halkoihin.

Sormen sijaan muovinen tai puinen tikku. Tosin siitä huolimatta pitää oppia, mihin nurkkaan kirjainta tökätään!!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:55
Vs: Oppiiko "vanha" käyttämään kosketusnäyttöpuhelinta?
« Vastaus #32 : 9.11.2012 kello on 22:50 »
Sormen sijaan muovinen tai puinen tikku. Tosin siitä huolimatta pitää oppia, mihin nurkkaan kirjainta tökätään!!
Piti oikein kokeilla, mutta eihän tämä mun onneton halpiskännykkä mitään tikkua tunnistanut.  :(

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:55
Vs: Oppiiko "vanha" käyttämään kosketusnäyttöpuhelinta?
« Vastaus #33 : 9.11.2012 kello on 23:02 »
Piti oikein kokeilla, mutta eihän tämä mun onneton halpiskännykkä mitään tikkua tunnistanut.  :(
Sulla on liian uus värkki - kapasitiivinen näyttö - vaatii "sormi kontaktin", mutta toimii ne kahden sormen jutut.

Vanhemmissa resistiivinen näyttö - voi hipelöidä vaikka hanskat kädessä, mutta yksi isku kerrallaan..

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:58
  • Epsoo
Vs: Oppiiko "vanha" käyttämään kosketusnäyttöpuhelinta?
« Vastaus #34 : 9.11.2012 kello on 23:37 »
Alkaa olla aika koomillisen näköistä, kun ihmisillä on lähes miniläppärin kokoinen känny korvalla.