Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Juoppoja?

<< < (2/22) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Joopa joo. Näillä palstoilla olen maininnut, että olisi edes fiksumman näköistä kun ne pullot ja tölkit pidettäisi pois näkyviltä. Nostettaisi ne juomat ulkopuolelle laseissa, niin olisi vapautuneempi olla iloisella mielellä, kenenkään katsomatta juopoksi.        ...Niin, en saanut kannatusta.   ::)
    Oli siinä uudessä lehdessä oudon kokoinen matkailuauto. Kokonaipituus 2300mm, istuinpaikkoja 6996, joista turvavyöt neljälle.   ;D ;D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  7.11.2012     kello on 19:37 ---Joopa joo. Näillä palstoilla olen maininnut, että olisi edes fiksumman näköistä kun ne pullot ja tölkit pidettäisi pois näkyviltä. Nostettaisi ne juomat ulkopuolelle laseissa, niin olisi vapautuneempi olla iloisella mielellä, kenenkään katsomatta juopoksi.        ...Niin, en saanut kannatusta.   ::)
    Oli siinä uudessä lehdessä oudon kokoinen matkailuauto. Kokonaipituus 2300mm, istuinpaikkoja 6996, joista turvavyöt neljälle.   ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Itse juon olueni mieluummin pullosta tai tölkistä, muut juomat sitten lasista. Ei se olut tai viinipullo pöydällä voi ketään leimata. Hylsyt ja tyhjät pullot pois on mielestäni tarkeämpää kun juominen lasista.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  7.11.2012     kello on 19:37 ---Joopa joo. Näillä palstoilla olen maininnut...

--- Lainaus päättyy ---

No niinpä olet, ja vielä muutama vastaava jäi varastoonkin. Jos sattuu olemaan foorumilla hiljaisia päiviä.  ;D

Ipsu:
Nonni, nyt olis niinku vähä pakko lähtee ton pimeeseen susien syötäväks hakemaan sitä lehtee.. Lienee Aku Ankkakin siellä kylmässä laatikossa seurana..  ::)

Oon kyllä juoppohin alueilla törmännyt, useammallakin. Lienee osasyynä ajankohta (juhannus), mutta on niitä muutenkin nähty. Muutaman oluen ottajat ei häiritse, mutta sitten mennään yksi askel eteen, kaksi taakse ja kolme sivulle, niin se ei lasten kanssa ole mukavaa katseltavaa.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  7.11.2012     kello on 21:25 ---No niinpä olet, ja vielä muutama vastaava jäi varastoonkin. Jos sattuu olemaan foorumilla hiljaisia päiviä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Liekkö sitten niin arka aihe, kuitenkin SFC:kin on asiaan puuttunut. Valtakunnassa (myös leirintäalueella) on paljon janoisia, monen on juotava jopa kävellessä.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View