Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Juoppoja?
winemaker:
Minusta tuo Höpön ( Höpöttäjän siis, Sorry kun vääntelen, en vain voinut vastustaa kiusausta)mielipide hieman hienostuneemmasta juomien nautiskelutavasta oli hyvä!
Jos verrataan tapaan Euroopassa, yleensä pöydällä on vain viinipullo. Terävät pidetään kalustossa sisällä ja laseista nappaillaan ulkona.
No, poikkeuksiakin on.
Ei mielestäni mitään hienostelua tuollainen. Se, että juodaanko olut suoraan pulloista tai tölkeistä, on jo monimutkaisempi asia. Nimittäin tuo ameriikan tapa hörpätä suoraan pitkäkaulaisesta lienee jo levinnyt meillekin, jopa ravintoloihin saakka.
Thumb
Alan:
Tekopyhää on pullojen piilottelu, mutta passaahan niitä tyhjiä välillä siivoilla näkyvistä.
Suomitusinakaljat voi juoda tölkinsuusta, mutta laadukkaammat nautitaan lasista; akryylinen viinilasi kelpaa belgeille tai muille namioluille ihan hyvin. Kuka nyt jaksaa käydä viinilasia kulkineessa täyttelemässä, Höpökin taitaa emäntäänsä juoksuttaa. Häpiäisi nyt. ;D
vippe:
Meil on toisinaan teltan pöytä ku kaameenpaikan leiri..silloin kun juhlitaan..ei ketään ole siitä tullut valittamaan tuolla alueella. juhannuksena Mauri kävi vinkkaamas, ku kaveri hieman keskusteli kuuluvalla äänellä, siinä se. Sellaista iloista naurua jne alueelta toisinaan kuuluu hieman myöhäisempäänkin, mutta ei haittaa minua.
ea:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 8.11.2012 kello on 10:47 ---Meil on toisinaan teltan pöytä ku kaameenpaikan leiri..
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 8.11.2012 kello on 10:47 ---Sellaista iloista naurua jne alueelta toisinaan kuuluu hieman myöhäisempäänkin, mutta ei haittaa minua.
--- Lainaus päättyy ---
+10 Thumb
Asenetta peliin :-*
Haapaniemen Paroni:
En minä ainakaan rupea pulloja laittamaan piiloon,tyhjät näkyvistä kyllä laitan pois ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta