Oli ilmeisesti oikeat. Täytyyhän sinulle saada kunnon takavalot etten törmää sinun wokkelon perään kun seurailen sun salaisille ottipaikoille. Vitsi vitsi.
Ei kai se mikään vitsi ollut, minä ainakin seuraan, jos pysyn perässä. Kyllä minä tasasella pysyn, ja passaahan sitä vastasen jälkeen veljen odottaa.
« Viimeksi muokattu: 22.01.2011 kello on 15:59 »
Kaikkien kaveri Sr.
Viimeksi paikalla:19.10.2020 kello on 21:19
Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Ei kai se mikään vitsi ollut, minä ainakin seuraan, jos pysyn perässä. Kyllä minä tasasella pysyn, ja passaahan sitä vastasen jälkeen veljen odottaa.
No... meikäläisellä kun on "nopeuden rajoitin",istuu tuossa vierellä,niin "röpötellään" vaan sitä kaheksaa kymppiä,jos vauhti nousee,heti komento,"mihinkä sulla on kiire " !!!
Joskus on joutunut tekemään "raakalevystä" sopivat parkki/jarruvalolevyt, kun alkuperäisiä ei ole mistään saanut. Käyhän Sinulta perho- ukko vaikeammatkin hienomekaaniset käsityöt, niin varmaan käy tuo pleksinkin leikkaaminen ja "sovittaminen kohilleen" kunhan levy on vaan tarpeeksi iso .
Kaikkien kaveri Sr.
Viimeksi paikalla:19.10.2020 kello on 21:19
Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Joskus on joutunut tekemään "raakalevystä" sopivat parkki/jarruvalolevyt, kun alkuperäisiä ei ole mistään saanut. Käyhän Sinulta perho- ukko vaikeammatkin hienomekaaniset käsityöt, niin varmaan käy tuo pleksinkin leikkaaminen ja "sovittaminen kohilleen" kunhan levy on vaan tarpeeksi iso .
No... se homma on hoidettu,uudet tulossa,kiitos kavereille !!!