Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Minne Ulkomaille kesällä 2013
Alan:
Helppoja maita matkustaa ovat ainakin Hollanti, Belgia ja Saksa. Etenkin Hollanti ja Saksa ovat asianharrastajia täynnänsä ja infra toimii kuin rasvattu.
Ranska vallan mainio, mutta avuksi on kovasti, jos muutaman sanan kieltä haastaa, ei tarvitte edes koulua sitä varten olla käytynä.
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.01.2013 kello on 22:17 ---Helppoja maita matkustaa ovat ainakin Hollanti, Belgia ja Saksa. Etenkin Hollanti ja Saksa ovat asianharrastajia täynnänsä ja infra toimii kuin rasvattu.
Ranska vallan mainio, mutta avuksi on kovasti, jos muutaman sanan kieltä haastaa, ei tarvitte edes koulua sitä varten olla käytynä.
--- Lainaus päättyy ---
Kuisen on ku ossaa seittemän sannaa Lonthoon murretta, pärijääkö ?
Ranskassa ?
No Norjassa on tultu toimeen peruskoulun 5 vuoden Englannin "opilla" monet kesät, notta kait sitä muuallakin sillä samalla pärijää ?
Yleensä "luukulla" tietävät mitä on vailla . . .
Poika alkaa osata jo jonninverran paremmin enkkua kuin vanhemmat, tai ainakin uskaltaa yrittää . . . Kun rohkaistaan . . .
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 12.01.2013 kello on 22:47 ---Kuisen on ku ossaa seittemän sannaa Lonthoon murretta, pärijääkö ?
Ranskassa ?
No Norjassa on tultu toimeen peruskoulun 5 vuoden Englannin "opilla" monet kesät, notta kait sitä muuallakin sillä samalla pärijää ?
--- Lainaus päättyy ---
Tuskin sinäkään olet ollut niin huono-oppinen, että viidessä vuodessa vain 7 sanaa??
No, pojasta polvi paranee, kunhan saat rohkaistu poikaa käyttämään oppimaansa. Minulla oli joskus ongelmana, kun pojat kysyi jälkeenpäin, miksi et sanonut niin tai näin? Osasivat paremmin englantia kuin minä!!
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.01.2013 kello on 21:30 ---Sammoo mieltä. :) Tiijä vaikka jos kurkistaisi lakanan alle, vaikka löytyisi rakkauvven tuotos. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Minulle kerran sattui rakkautta tarjolle. Oli oikein laminoitu kuva, kaunis, tumma, pitkätukkainen itämainen nuori Nainen, oli vaan unohtanut yhteystiedot... Mulla on se kuva vieläkin. :D
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 12.01.2013 kello on 22:47 ---Kuisen on ku ossaa seittemän sannaa Lonthoon murretta, pärijääkö ?
--- Lainaus päättyy ---
Pärjää. Minä osaan yhden sanan ai. Lontoossa taitavat kirjottaa sen I.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta