Otsikkoa muutettu vähemmän raflaavaksi, muutenkin mennään aika rajoilla keskustelussa...Samaa mieltä !!

|
Otsikkoa muutettu vähemmän raflaavaksi, muutenkin mennään aika rajoilla keskustelussa...Samaa mieltä !! ![]() Otsikkoa muutettu vähemmän raflaavaksi, muutenkin mennään aika rajoilla keskustelussa...Annetaan mennä vaan,kun vauhtiin ollaan päästy Riston kanssa samaa mieltä, keskustella aina voidaan ja pitää. Otetaan oppia ruotsalaisista.
Annetaan mennä vaan,kun vauhtiin ollaan päästy Puoluepolitiikan kanssa olisi parempi, että ei lähdetä vauhtiin. Etenkin näin vaalien alla, ihan kuin viime kerrallakin. Muutenhan sitä passaa jutella, siksihän täällä keskustelufoorumi on. Vaikka vähän ruottalaisia reippaaminkin. Olen sitä mieltä että vaikka ihminen on poliitikko,on hänellä sama oikeus liikkua julkisella paikalla ilman väkivallan pelkoa kuin sinulla ja minulla.Muuten olen sitä mieltä että paskanpuhujia ja omanedun tavottelijoita koko sakki laitaa lukien.
Eikös nuorimies ollut oikealla vähäosaisten (lue vaikka luuserien) asialla. Siis hyvää tarkoittaen. Yritti vielä lahjoa poliitikon.
![]() Suoli tietää aiheesta jotain. jopas jotain ovat poistaneet sen txt ![]() onko tuolla suolipuolellakin joku ylläpitäjä kun on sen txt poistanut ei muuten mutta yleensä siellä voi kirjotta vaikka mitä bacgaa eikä kukaan kiinitä asiaan mitään huomiota ![]()
jopas jotain Iso raha määrää, ja on aina määrännyt, ja tulee eteenkin päin määräämään. ![]() Iso raha määrää, ja on aina määrännyt, ja tulee eteenkin päin määräämään. Siehän se olet ihan huikeaksi ruvennut. Suolesta lähtee ketju bittihelvettiin varmaankin yhdellä klikkauksella, ja liekö siitä syystä, että siinä arvailtiin kaverin, jota vasta epäilään rikoksesta, henkilöllisyyttä. Miten tähän iso raha liittyy? ![]() Ketjun ainoa sisältö oli, että kaveri on Keuruulta, nimeltään Lauri S, Late, tunnetaan paikkakunnalla hyvin. Odotellaanpas, mitä kaveri kertoo. Tie mediaan on nyt auki.
Jospa se oli Kataisen poppoo joka ketjun poisti.
![]() Jospa se oli Kataisen poppoo joka ketjun poisti. Venäläiset toimittajat ja lapsiasiamiehet voisi ottaa sinulta lisäoppia. ![]()
Venäläiset toimittajat ja lapsiasiamiehet voisi ottaa sinulta lisäoppia. Tuskin he. Mutta moni, moni, muu. Näin vaatimattomasti sanottuna. ![]() |