Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Mitäs eroa: Nokia vs Samsung

<< < (15/22) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 23.10.2012     kello on 08:43 ---Siis tarkoitat menneisyys, nykyään kun älypuhelimissa on huomattavasti enemmän mahdollisuuksia mitä WP8 pystyy tarjoamaan.
Esim. tukeeko WP8 jo VPN:ää? Entä pystyykö sillä edes lähettämään sähköpostissa liitetiedostoja? Voiko selaimen vaihtaa haluamakseen (itse kun käytän Operaa)?

--- Lainaus päättyy ---
En tiedä kaikkea tuota, ehkä jäsen Topelius tietää kun esitti sen huonoutta jo syyskuun alussa  ::) ???
Valmistaja ei ole kertonut kaikkia ominaisuuksia ja henkilö kenen tunnen ja kenellä on Lumia 920 ei voi vaitiolosäännöstöje n perusteella kommentoida asiaa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 23.10.2012     kello on 08:43 --- Voiko selaimen vaihtaa haluamakseen (itse kun käytän Operaa)?

--- Lainaus päättyy ---
Kun on käyttänyt edes Lumian 900:n omaa selainta, ei kaipaa Operaa. En itse asiassa ole enää käyttänyt sitä edes E7:ssa tai 808:ssa  kun Nokiaan tuli joskus uudempi selain. Jätin pois suosiolla kun ei kaivannut.

Topelius:
Jos kahtaenvaihda luit tarkasti viestini,  niin ihmettelin miksi tehdään uusi huippumallin älypuhelin vanhalla tekniikalla. Ja lähinnä suorityskyvyn puolesta.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 23.10.2012     kello on 09:07 ---Jos kahtaenvaihda luit tarkasti viestini,  niin ihmettelin miksi tehdään uusi huippumallin älypuhelin vanhalla tekniikalla. Ja lähinnä suorityskyvyn puolesta.

--- Lainaus päättyy ---

Sitäpaitsi noissa uusissa lumioissa on ylimääräisiä prosessirotytimiä vain tuhlaamassa virtaa.

Ps. Omko WP8:sta poistettu ne MS:n vakoilutoiminnot mitkä löytyy WP7:sta?

Topelius:
Piti käydä kahtaenvaihdan kehujen ansiosta hakea Lumia 800 testikäyttöön. Katsotaan kuinka puhelimen kanssa käy:) Näppäimistö on ainakin liian pieni ja sitä ei pysty edes mitenkään suurentamaan tai leventämään. Näppäimistön kummassakin reunassa on 1cm ihan turhaa tyhjää tilaa. Miksi muuten myös Nokialaisissa pitää olla laturin paikka puhelimen yläpuolella. Puhelimeen on vaikea puhua sen ollessa latauksessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View