Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Mitäs eroa: Nokia vs Samsung

<< < (13/22) > >>

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 22.10.2012     kello on 22:20 ---No, esim. et pysty lähettämään BT:llä kuvia toiseen puhelimeen.

--- Lainaus päättyy ---
   En lukenut koko ketjua. Minulla on ollut Lumia 800 puolisen vuotta. Kirjoitin sen puutteista keväällä tänne ketjun. On hieman parantunut päivitysten myötä, mutta edelleen olen pääosin tyytymätön. Kamera ei ole ollenkaan edellisen Samsungini tasoa, MP3 soitin on käyttökelvoton huonon äänenlaadun takia, soittimen käyttö on sekavaa. Tekstit tekstiviestissä minimaalisen pientä fonttia, jne jne..
    No, on tässä jotakin hyviäkin ominaisuuksia, esim, hyvin istuva kumisuojus joka todella toimii,  ja suositellakkin tätä voin. En vaan tiedä kenelle.

Kaikesta edellisestä huolimatta seuraava puhelimeni voi hyvinkin olla Lumia 920, koska arvostan hyvää kameraa puhelimessa. :)

JJJ:
Tietääkö kukaan saako anroidin ja windowsin juttelemaan keskenään siten että saisi siirrettyä sampasta lumiaan puhelinmuistiot +tärkeät viestit ja kuvat?

lahna:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 23.10.2012     kello on 01:20 ---Tietääkö kukaan saako anroidin ja windowsin juttelemaan keskenään siten että saisi siirrettyä sampasta lumiaan puhelinmuistiot +tärkeät viestit ja kuvat?

--- Lainaus päättyy ---

Noin viikko sitten tulin juuri tämän kysymyksen äärelle. Kyllä onnistuu, mutta ei se ihan yksinkertaista ollut.

Ensin sykronoin vanhan Windows-puhelimen osoitekirjan tietokoneeni outlook-sähköpostin yhteystietoihin, kuvat ym. tiedostot kopioin Dropboxiin ja tietokoneen kovalevylle. Vanhoja siirettäviä tekstareita minulla ei ollut.

Sitten sama temppu toisinpäin Android-puhelimen ja tietokoneen välillä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 22.10.2012     kello on 22:20 ---No, esim. et pysty lähettämään BT:llä kuvia toiseen puhelimeen.

--- Lainaus päättyy ---
Niin tällä WP7.5:lla. En tuota ominaisuuden puutettu edes huomannut , kun en niitä yleensä lähetä  ::)
Juuri julkaistavalla WP8:lla pystyy

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: lahna - 23.10.2012     kello on 06:59 ---Noin viikko sitten tulin juuri tämän kysymyksen äärelle. Kyllä onnistuu, mutta ei se ihan yksinkertaista ollut.

Ensin sykronoin vanhan Windows-puhelimen osoitekirjan tietokoneeni outlook-sähköpostin yhteystietoihin, kuvat ym. tiedostot kopioin Dropboxiin ja tietokoneen kovalevylle. Vanhoja siirettäviä tekstareita minulla ei ollut.

Sitten sama temppu toisinpäin Android-puhelimen ja tietokoneen välillä.

--- Lainaus päättyy ---
Uuusimmilla Nokia Suite:illa voi myös synccaa koko Nokia:n  Symbianin "pilveen" ja siitä ne siirtyy Lumiaan. Jäävät tietenkin vielä pc:lle ja siihen vanhaan luuriin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View