Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkamersuprojekti 613 -86
RR:
Jos rupeaa isompaa hommaa tekemään matkailuautoon, on suorastaan suotavaa reissata keskeneräisellä. Muuten voi huomata motivaation kadonneen taivaan tuuliin tai sitten vasta valmiista huomaa mitä tuli tehtyä väärin.
Veikkaan että käytettävät materiaalit aika pitkälle sanelevat lopulliset muodot. Jos kulmaraudasta tekee kehikon johon tulee pinta kiinni, niin lopputulos on väkisin kuten ruotsinihmeessä.
Tota ruotsalaista on levennetty ja veikkaan peräylityksenkin kasvaneen, ainakin tuon takaoven verran. Alkuperäinen lattian ja sitä kautta rungon korko näkyy tuossa markiisin alla olevassa ovessa. Olisi kiva nähdä sisältä, tossa pelkässä kopassa on jokunen tunti kiinni. Voi olla hymy herkässä aina ku pääsee rattiin.
"Masi":
Kyllähän se pääasia tuommoisessa rakentelussa on, että tekee sitä mitä itse haluaa, eikä sitä mitä muut haluaa.
Joten nokka pystyyn vaan !!! Thumb
Rölli:
Kokemuksesta voisin kertoa, nämä jotka rakentaa omia kulkineita tekevät sen yleensä sen vuoksi ettei ole varaa ostaa/teettää juuri sellaistakun haluaa.. joten täytyy tehä se itse ja silloinkin taloudelliset syyt pakottavat kompromisseihin. Yleensä rakentajat on monitaitoisia tekniikan miehii, mutta poikkeuksiakin on nähty..
itse voisin ostaa valmiin auton mitä on tehty mm vuonna91, mutta 15 tuhatta euroo on must semmosest liikaa ja se on ollut halvin minkä olen nähnyt myytävänä.. ja ei mull oo sitä viittätoist tonnii... joten projekti jatkuu
RR:
Melko huono kuva sisältä:
Tältä se nykyään näyttää, kompressorijääkaapp i on lisätty jo aiemmin
RR:
Ulkoa:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta