Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Nordkapin tunneli maksuttomaksi heinäkuussa 2012

<< < (2/4) > >>

Aakku:
No olipas mulla tuuri, kun ajelin Nordkappiin heinäkuun puolivälissä.
En ollut noviisina moisesta maksusta tietoinenkaan.  :)

Duster:
Kyl pittää käyä siel ny uuvestaa, edellisellä kerralla oli vain se lautta, Mut kokemuksena aivan mahtava.....saiskoh an vaimon pitämään lomansa putkeen nii ehtis käyä Legoilemas ja Nordkapissa.....kai ppa tuon ehtis kuukauessa  Thumb

perho-ukko:
 Kävin parivuotta sitten Norjassa eräässä saaressa kalassa,tunneli kilometri,lasku sekä nousu 15%,vettä tihkui katosta,!! Tuli tunne,että jos tuo pettää  :-\ :-\ Mutta kun ajatellaan Nordkapin tunnelia,23 km, minua ei saisi millään ilveellä moiseen "loukkuun"!! Thumbd Thumbd

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.10.2012     kello on 16:52 --- Kävin parivuotta sitten Norjassa eräässä saaressa kalassa,tunneli kilometri,lasku sekä nousu 15%,vettä tihkui katosta,!! Tuli tunne,että jos tuo pettää  :-\ :-\ Mutta kun ajatellaan Nordkapin tunnelia,23 km, minua ei saisi millään ilveellä moiseen "loukkuun"!! Thumbd Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Eihän tuo Nordkappin tunneli ole kuin 6875m pitkä ja on siellä jonkunlaiset valotkin ja leveät ajokaistat, että sinne vaan. Thumb Thumb

Vokkelo on kyllä lujilla ennen kuin ollaan takaisin ulkona tunnelista, joutuu kepillä hämmentämään polttoainetta lujasti ;)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nordkappin_tunneli

retkeilijä:
Näin uutisen tunnelin maksuista jo kesällä, mutta sinne tunneliin ei maisemat näy  >:(  Ja Nordkap on "turistirysä" joka ei kiinnosta. Tunneli siis jäänee ajamatta.

Itse etsin Pohjois-Norjasta oikeastaan menneisyyttä!  Vanhoja taloja ja kulttuuria, vanhojen elinkeinojen, kuten kalastus, poro- ja lammastalous muokkaamia ympäristöjä. Kalastuspaatteja, kalasatamia, kuivaustelineitä, kirkkoja yhdistettynä alhaalta paistavaan aurinkoon ja keskiyön valoisuuteen.

Sieltä löytyy suomalaisittain eksoottista karua luontoa nopeasti muuttuvine säineen ja eksoottisine eläimineen kuten monenlaiset merilinnut, hylkeet, valaat, pyöriäiset, kalat, äyriäiset ...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View