Tekniikkakeskustelut > Alde
3000 vesipumpun kytkin?
mjo33400:
Tässä periaatekytkentä. Tämä nimenomaan Jormalle.
jorma:
Selventäviä ja hyviä ohjeita. Nyt alkoi valjeta, kun ymmärsin tuon releen paikan. :)
Joo, ja käytettyjä Nokialaisten latureita löytyy. Eikä pidä ymmärtää väärin etteikö puhelimet olisi aikanaan toimineet, päin vastoin oikein hyvin.
Itse asiassa huomasin olevani Nokialaisten Fani. :D
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 11.10.2012 kello on 08:48 ---Selventäviä ja hyviä ohjeita. Nyt alkoi valjeta, kun ymmärsin tuon releen paikan. :)
--- Lainaus päättyy ---
Heh.. minä kun luuraan noita kytkentöjä niin ei sano mitään, tuolla korvien välissä... :-\
Mutta sitä varten noita ammattilaisia täällä on että saa kysellä ja jopa apua pyytää ja saatu on.
Joo, kiitos vain kaikille niille immeisille jotka jaksavat taitojansa jakaa..ihan vain kommenttina Thumb
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 11.10.2012 kello on 11:33 ---Heh.. minä kun luuraan noita kytkentöjä niin ei sano mitään, tuolla korvien välissä... :-\
Mutta sitä varten noita ammattilaisia täällä on että saa kysellä ja jopa apua pyytää ja saatu on.
Joo, kiitos vain kaikille niille immeisille jotka jaksavat taitojansa jakaa..ihan vain kommenttina Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, kyllä näihin Kiitoksiin on helppo yhtyä. Ompa hyvä kun palstalla on muitakin joille ei heti valkene kun näistä rele hommeleista keskustellaan. Minä kun luulin, että olen ainoa jälkeenjäänyt, enkä meinannut kehdata kysyä tätäkään. Joo,kyllä nämä mjo:n kytkentäkaavioiden kuvat ovat vertaansa vailla, kuin myöskin muittenkin verbaaliset ilmaisut. :D
Edit: Lainaus korjattu, admin
hartsakoski:
Kyllä ammattilaiselta onnistuu tuo piirtäminen ja suunnittelu.Itse pähkäilin asiaa huvikseni,mutta liian monimutkaisesti olisin sen toteuttanut.Tuo mjo:n kaavio aukes kyllä heti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta