Tekniikkakeskustelut > Alde
3000 vesipumpun kytkin?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 9.10.2012 kello on 22:19 ---Se liukukytkin on juotettu. Juota johdot kotona releeseen ja kytke ruuviliitinrimalla. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Liukukytkin?? Oletko aivan varma, mielestäni se on keinukytkin.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 9.10.2012 kello on 22:24 ---Liukukytkin?? Oletko aivan varma, mielestäni se on keinukytkin.
--- Lainaus päättyy ---
Voi se olla niinkin tai sitten on molempia. :'(
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 9.10.2012 kello on 22:07 ---Tuohan onnistuu helposti ja varmaan sen takia sen teet. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
On se kumma kun toisille nuo sähkökytkennät on itsestään selvyyksiä. Olen miettinyt pääni puhki miten Nokian laturilla toteutetaan automaattinen pumpun valinta. Eipä ole auennut. :-\ :-\
Nykyinen kytkin on keinu mallinen ja abikoilla varustettu. Mallia jälkiasennus.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 10.10.2012 kello on 21:55 --- On se kumma kun toisille nuo sähkökytkennät on itsestään selvyyksiä. Olen miettinyt pääni puhki miten Nokian laturilla toteutetaan automaattinen pumpun valinta. Eipä ole auennut. :-\ :-\
Nykyinen kytkin on keinu mallinen ja abikoilla varustettu. Mallia jälkiasennus.
--- Lainaus päättyy ---
Vaihtokytkimen tilalle vaihtorele (5V) jolle annetaan jännite Nokian muuntajasta joka on pistorasiassa. Kun muuntaja saa sähköä => rele vetää ja kytkee 230V pumpun käyttöön. Kun vaunu poistetaan verkkosähköstä, muuntajalta loppuu sähkö => rele päästää, ja kytkee 12V pumpun. Very simple ;)
K.E.V:
Vähän sama homma kun porukka raapii päätään miten kännykästä tehdään etäohjaus ;)
Otetaan vaikka 1610 Nokian hälyttimeltä piuha releelle jossa pitopiiri. Kun känny soi rele kytkee sähköt "johonkin tarpeeseen".
Nykypuhelimista ei voi tehdä tuota ilman mikroskooppia 8)
Mulla on yx kaveri joka on oikeasti rokotettu transistorilla skidinä. Ei saanut piiriä yhteen laitteeseen niin se teki sen erilliskomponenteis ta Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta