Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Hienoin puhelin minkä olet omistanut?

<< < (6/18) > >>

sipu:

paras ikinä  Thumb
mutta oli ehjä vain 5v ja yks kaks vaan pimeni
osaisko joku tuollaista korjata ?
tai oliskos jollain ehjää myytävänä ?

K.E.V:
^
Nokia 6131  Thumb

Mulla on muistaakseni 1 ja toinen missä näyttö rikki.
Noissa hauska näyttö, eli 2 näyttöä samassa yksikössä. Tuo normaali ja kansinäyttö.

jus66si:
Musta LG KM500
Sain sen vaimolta aikoinaan Joululahjaksi. On vieläkin toimintakunnossa ja hieno laite.
Tällä hetkellä on käytössä Nokian 3-0 kosketusnäytöllä ja näppiksellä. Ollut jo kerran huollossa.

belarus:
Kyllä se hienoin luuri ollut ensimmäinen ihka oma kännykkä ercson GH198 vuonna 1995.

Tai sitten sen seuraaja ericson GF337 joka oli pieni ja siro verrattuna sen aikaiseen kotimaisiin puhelimiin.

Näiden jälkeen ollutkin sitten sony-ercsonia ja nokian tekemää kuraa ja viimeisenä iluuri joka pitkästä aikaa on ollut jopa toimiva puhelimena.  ;D

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  8.10.2012     kello on 17:57 ---Aika suvereeni oli aikoinaan vuonna 1994 Nokia 2110, ensimmäisiä puhelimia jolla oikeasti voi lähettää tekstiviestejä.

--- Lainaus päättyy ---

Silloin piti pistää puhelimeen erikseen tekstiviestikeskuks en numero jonka saimme messuilla Wanhassa Satamassa Telen naisihmiseltä, joka kertoi tekstiviestien käyttöön tulosta.
Taisimme työporukassa olla ensimmäisten sadan "siviilin" joukossa jotka lähettelivät tekstiviestejä

Minulla on edelleen ensimmäinen puhelin jonka olen ostanut omalla rahalla (Nokia E75).
Firman kännykkä on ollut minulla käytössä tuolta 80-luvun lopulta asti ensin NMT Nokia 100, myöhemmin muutama GSM nekin Nokialaisia.
Oma on uusin ja paras versio käytössä olleista, mutta eka firman GSM (Nokia 2110) taisi olla kallein.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View