Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut perho-ukko 06 Oct 2012
  • No sitku mä saan lottovoiton niin sit mä kyllä...
    Sitku mä pääsen eläkkeelle niin sit mä kyl... ;)
      Sit kun minä pääsen ensikesänä Pitkäjärvelle,sit minä syötän taas Kuukkeleita,sit ne kiittää,syövät hyttysiä ja paarmoja,sit kun !!!!! ;D
  • #17 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 06 Oct 2012
  • Niin niin, mutta Fiiliskukkasessa se oliskin ihan eri juttu!

    Kyllä...   Mutta kun puuhastella haluaisi, eikä löhötä.   ::)
  • #18 kirjoittanut Pekka 06 Oct 2012
  • Belgia ja Ranskan rajalla on käyty vähän katsastamassa maisemia. Sinne ehkä 2 vuoden päästä talvea viettämään.
    Etelämmäksi ei oikein kiinnosta mennä.

    Mennäänkö vaunulla vai vuokrataanko talo on vielä miettimisen alla.
  • #19 kirjoittanut Ipsu 06 Oct 2012
  • Jaa ei muuta kuin onnea työpaikan johdosta, näinä aikoina käynyt melkoisen hyvä tuuri. Thumb

    Kiitän. Ompa kaiken lisäksi elämäni pisin työsuhde (alla siis kaksi 3 kk määräaikaista sopimusta, jonka jälkeen vakinaistettiin). Ehkä minäkin suuntaan sinne etelään SITKU  ;D joskus pääsen eläkkeelle..
  • #20 kirjoittanut MatsOnni 06 Oct 2012
  • ^
    Taidat olla niin nuori että Espanjan talvilämpötilat on tällä korkeudella silloin kun Sinä voit ruveta eläkkeestä haavelemaan  :D
  • #21 kirjoittanut Ipsu 06 Oct 2012
  • ^Sekin totta, tulee paljon halvemmaksikin  :laugh:
    Oisko sitä tollanen 30 työvuotta ainakin edessä.
  • #22 kirjoittanut Duster 08 Oct 2012
  • ollaanhan myöki emännän kaa aateltu josko sitä joskus lähtis etelää kattelemmaa talveksi sit-ku toi poika o koulunsa käyn ja on omillaan, mut sit aateltii oisko miusta sinne lähtijäksi tällä terveydellä......ni in pitkäksi aikaa
  • #23 kirjoittanut annakatri 28 Oct 2012
  • Kun sais
     ukonkin lämpenemään ajatukselle. Ei olis minusta kiinni. Talouskin tietysti huolestuttaa.  ???

    Onko kokemuksia. Nyt mennään kahdeksi viikoksi kanarialle katsomaan.  :D :D
  • #24 kirjoittanut winemaker 28 Oct 2012
  • No annakatri, rahaa siellä ulkomailla kuluu normaalisti eläen juuri sama määrä kuin kotimaassa vastaavana aikana.  Lisäeduksi voit lukea eurooppalaisen halvemman hintatason.
    Esim. Kroatiassa totesimme hintatason lekkautuvan ruokaostoksissa noin kolmanneksen.

    Matkakulut ovat asia erikseen.

     Thumb
  • #25 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 28 Oct 2012
  • Kun sais
     ukonkin lämpenemään ajatukselle. Ei olis minusta kiinni. Talouskin tietysti huolestuttaa.  ???

    Onko kokemuksia. Nyt mennään kahdeksi viikoksi kanarialle katsomaan.  :D :D
    Ihan kulkimella??
  • #26 kirjoittanut Alan 28 Oct 2012
  • Etelämmäksi ei oikein kiinnosta mennä.

    No miksipäs ei? Itte en keksi yhtään mielekästä perustelua tuolle.
  • #27 kirjoittanut sipu 28 Oct 2012
  • Kai sitä meistä vois useempi siellä kesänsä viettää, mutta kenellä antaa talous periksi?

    Itellä viikon vanha vakituinen työpaikka takana, niin tästä ei nyt heti ilmoiteta esimiehelle, et sori, tuun vasta keväällä takas. Aika haasta olis myös ottaa kolme pientä lasta mukaan, kun kouluakin pitäs käydä.  :)

    ompa hienoa  Thumb
    onnea työsösi ja työn iloja  Thumb :)
  • #28 kirjoittanut Pekka 28 Oct 2012
  • No miksipäs ei? Itte en keksi yhtään mielekästä perustelua tuolle.

    Tuo Belgia-Ranska-Saksa rajaseutu tuntuu kiinnostavalta alueelta ja sieltä on lyhyt matka niihin kohteisiin jotka kiinnostaa.l
  • #29 kirjoittanut Ipsu 28 Oct 2012
  • ompa hienoa  Thumb
    onnea työsösi ja työn iloja  Thumb :)

    Kiitos  :)
  • #30 kirjoittanut kookaburra 12 Jan 2013
  • Kun se pahuksen "sitku" on niin monessa mukana niin tiedättekö mikä on sen pahin vihollinen?
    Eli siis mikä nujertaa sen sitkun?
Sivuja:
Toiminto