Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Alkaa hieman ärsyttämään tämä känny

<< < (2/11) > >>

james_III:
Liian iso näyttö ja liian vähän näppäimiä, siksi ei toimi. Minulla on 2007 ostettu Ruotsalais/Japanialais yhteystyön tulos, ei nettejä, ei himmeleitä, eikä myöskään hämmeleitä. Parasta on kuitenkin liittymä kauppiaat, koska puhelin ei tue mitään uusia juttuja, jotkut myyjät ovat suoraan keskustelun lopussa todenneet ettei heillä ole mitään myytävää  :D Vähän kyllä hirvittää mistä luuri, kun tämä lopettaa toimintansa  :(

Fenix:
Eipä noilla nykypuhelimilla juuri mitään tee. Nokioissa on wintöx, omput ei toimi kylmässä ja pitää olla koko ajan maksamassa joka napsauksesta jobsin perillisille ja samsungit on heikkolaatuisia eikä android käyttis ole vakuuttanut. Samaa kuraa kaikki. Vanhaa kunnon commaria tulee ikävä. Inhoan näitä nykyisiä lääpittäviä härveleitä, joten käytän puhelimena Nokia 6300 classicia.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix -  6.10.2012     kello on 20:37 ---Eipä noilla nykypuhelimilla juuri mitään tee. Nokioissa on wintöx, omput ei toimi kylmässä ja pitää olla koko ajan maksamassa joka napsauksesta jobsin perillisille ja samsungit on heikkolaatuisia eikä android käyttis ole vakuuttanut. Samaa kuraa kaikki. Vanhaa kunnon commaria tulee ikävä. Inhoan näitä nykyisiä lääpittäviä härveleitä, joten käytän puhelimena Nokia 6300 classicia.

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb

Topelius:
Kyllä kans sanoisin että parhaita puhelimia mitä olen omistanut oli Nokian 9300 ja N900 puhelimet.  Tuota aitoa qwerty näppistä on kyllä ikävä :-\

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius -  6.10.2012     kello on 21:19 ---Kyllä kans sanoisin että parhaita puhelimia mitä olen omistanut oli Nokian 9300 ja N900 puhelimet.  Tuota aitoa qwerty näppistä on kyllä ikävä :-\

--- Lainaus päättyy ---
  En tiedä luotettavampia puhelimia,kuin Nokian 1100,ei liikaa turhuuksia,riittävän isot näppäimet,perus puhelin,tehty siihen,mihinkä alkujaan on puhelin tehty !!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View