Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Alkaa hieman ärsyttämään tämä känny

<< < (5/11) > >>

james_III:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  7.10.2012     kello on 10:52 ---.....koskahan tulee raja käytännöllisyyden ja "pelleilyn"välille!!!

--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni tablettien kohdalla tämä raja on ylitetty aikoja sitten, mutta pidän tämän tiedon itselläni   ;D

pamaus:
Allekirjoitan Perho-ukon mielipiteen täysin.

Työssä kun käyttää puhelinta aika paljon, niin, se mitä oikeasti tarvitsee on siis puhelin, puhelinnumerot. Tekstiviestit ja niiden helppo kirjoittaminen, hyvä kalenteri ja hyvä sähköposti ja hyvä näppäimistö.

Kamera ja satunnainen netin selailu on extraa. Oikeastaan muuta ei tarvitse.

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  7.10.2012     kello on 10:58 ---Allekirjoitan Perho-ukon mielipiteen täysin.

Työssä kun käyttää puhelinta aika paljon, niin, se mitä oikeasti tarvitsee on siis puhelin, puhelinnumerot. Tekstiviestit ja niiden helppo kirjoittaminen, hyvä kalenteri ja hyvä sähköposti ja hyvä näppäimistö.

Kamera ja satunnainen netin selailu on extraa. Oikeastaan muuta ei tarvitse.

--- Lainaus päättyy ---
Niin, riippuu varmaan työstä. Itse en käytä kännykkää työssäni puhumiseen juuri ollenkaan. Minulla tärkein on kamera, sen avulla dokumentoin digitaaliseen tiedostomuotoon kaiken mahdollisen. Tieto kulkee mukana, eikä tarvitse kiistellä miten on/oli. Tarvitsen lisäksi sekuntikelloa, laskinta, äänitasomittaria ja muutamia muita sovelluksia. 

pamaus:
Jokainen tarvitsee puhelinta omiin tarpeisiin.

Nuo edellä olivatkin mihin minä puhelinta käytän.  Thumb

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  7.10.2012     kello on 13:13 ---Jokainen tarvitsee puhelinta omiin tarpeisiin.
..

--- Lainaus päättyy ---

Tähän on pakko yhtyä  ;D

Tuossa tänään puuverstaalla tarvitsin porauskaaviota; onneks windows puhelimessa (S-E) on Ms Office Mobile, ja siinä Excel - eiku kaavat kehiin ja taulukoksi  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View