En ainakaan ihan noin paljoa. 
Tuohon kun vielä lisäisi vanhan diskohitin "popcorn" tustamusiikiksi, niin

Tuohon kun vielä lisäisi vanhan diskohitin "popcorn" tustamusiikiksi, niin
|
Sivuja: [1] Siirry alas
En ainakaan ihan noin paljoa.
![]() Tuohon kun vielä lisäisi vanhan diskohitin "popcorn" tustamusiikiksi, niin Taitais mennä palaverit hieman sekaviksi jos koko ajan kone ampuis poppareita ympäriinsä
![]() Ainakin yhdessä asiassa jenkit voisivat ottaa mallia muusta maailmasta: ei leikitä ruualla !
- niin, mihins tuota sinkoa sitten tarvittais.. OMG
Hieno laite
Hauska keksintö, mut mä tykkään ihan ite kouraista popparit kulhosta ja ahtaa suuhun.....sen harvan kerrankun poppareita mutustan....
Saiskohan tuota muunneltua pirkan heittoon.
Saiskohan tuota muunneltua pirkan heittoon. Kaljapurkinheittoko ne on jo olemassa ihan erikseen. Sellaisestakin olen videon nähnyt, mutta en nyt jaksa vaivautua sitä etsimään. Kaljapurkinheittokone on jo olemassa ihan erikseen. Sellaisestakin olen videon nähnyt, mutta en nyt jaksa vaivautua sitä etsimään. http://youtu.be/BNBIdVR95V0 99 on näköjään ahkera. Mjo vois värkätä tosta piirustukset asuntoautoon/vaunuun sovitettuna foorumille, niin saadaan sellainen kaikille. Kaljakone siis. Kaikkien "ei sukua, mutta asuu meillä" henkilöt tai henkilöttäret kun eivät ole ko tehtävään suostuvaisia.
![]() noi pojathan vois kehittää tuosta masiinasta
niin että se kypsentäis ne poppikset myös ja olis vielä hieman lämpimiä ,kun niitä suuhun nappaaa jos nappaa itse en osuis kuitenkaan saamaan niitä suhuni tollai ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|