Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Nokian navista
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.09.2012 kello on 19:57 ---Minä ainakin olen kiinnostunut puhelimesta, jossa olisi mahdollisimman hyvä kamera ja navigointi. Unohtamatta puhelintakaan hyvillä valikoillaan.
Ei sillä merkillä ja järjestelmällä niin väliä ole.
--- Lainaus päättyy ---
No sehän on tuo Nokian pieni ja huomaamaton C5-00. Kukaan ei halua sellaista varastaa. Kamera 5M ja ilmainen navigointi.
Olen ihan tyytyväinen sen navigointiin ja olen pärjännyt sillä pääkaupunkiseudulla ja muissa suurissa kaupungeissa ruuhkattomaan aikaan. Neuvoo jopa U-käännökset :D
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 1.10.2012 kello on 20:43 ---Kuten tänään, ei löydä noksu Juurakkotietä Vantaalta.
--- Lainaus päättyy ---
Jo vain löytyy. Tuollahan se on:
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 1.10.2012 kello on 20:43 ---Kuten tänään, ei löydä noksu Juurakkotietä Vantaalta.
No, onneksi oli halapa kinkkiantero myös mukana.
--- Lainaus päättyy ---
Katsoin myös Juurakkotietä, kyllä sen vaan vanha Nokian E7 löysi.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 3.10.2012 kello on 10:29 ---Jo vain löytyy. Tuollahan se on:
--- Lainaus päättyy ---
Ei ainakaan Nokian karttapalvelu tunne ko. tietä:
99:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 3.10.2012 kello on 13:17 ---Katsoin myös Juurakkotietä, kyllä sen vaan vanha Nokian E7 löysi.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, löytäähän se useitakin. Mutta ei Vantaalla olevaa...
retkeilijä:
Minulla löytää kun kirjoitan hakuun juurakkotie vantaa tai juurakkotie5,vantaa Olen päivittänyt kartan eilen illalla.
Noista löytyi aasinsiltaa seuraavalle kyselylle. ::)
En saa C5-navigointiin kirjoitettua toimivaa osoitetta "pilkulleen", mutta aseta kohde kartalta -komento tai näpyttämällä pelkät koordinaatit maamerkkiin opastus toimii.
Ilmeisesti tekstit on oltava prikulleen niin kuin sovellus vaatii, kuten ylhäällä ei tyhjää pilkun jälkeen ???
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta