Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Nokian navista

(1/7) > >>

Aakku:
Minä ainakin olen kiinnostunut puhelimesta, jossa olisi mahdollisimman hyvä kamera ja navigointi. Unohtamatta puhelintakaan hyvillä valikoillaan.
Ei sillä merkillä ja järjestelmällä niin väliä ole.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.09.2012     kello on 19:57 ---Minä ainakin olen kiinnostunut puhelimesta, jossa olisi mahdollisimman hyvä kamera ja navigointi.

--- Lainaus päättyy ---

No, nokia ei sitten sinulle käy.

nm. noksun surkeaan naviin kyllästynyt.

pamaus:
Joudun työni vuoksi käyttämään puhelinta (puhumaan)paljon eli akun on kestettävä työpäivän.

Lisäksi kirjoitan sähköposteja ja tekstiviestäjä puhelimella, joten hyvä näppis on oltava.

Myös hyvät kalenteri ominaisuudet ovat tarpeen/Outlook sovellukset.

Odotan uudelta Lumian 920, myös toimivaa share point ominaisuutta/ käytettävyyttä.

Satunnainen nettisurffaus ja kamera on plussaa.

Oikeastaan tämän jälkeen kaikki muu on minulle turhaan.

Se, että oppiikko näpyttämään 920 ruutua näppäinten sijaan jää nähtäväksi.

E7 alkaa vaan tulla tiensä päähän.

Niin ja kyllä E7 navi on minut aina määränpäähän vienyt. Hyvin on toiminut.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 27.09.2012     kello on 20:05 ---No, nokia ei sitten sinulle käy.

nm. noksun surkeaan naviin kyllästynyt.

--- Lainaus päättyy ---
En ole vielä yhdessäkään puhelimessa nähnyt hyvää navia. Kiinnostunut kyllä olisin, koska se olisi työn lomassa tärkeä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 27.09.2012     kello on 20:05 ---nm. noksun surkeaan naviin kyllästynyt.

--- Lainaus päättyy ---
Oletkos kenties käyttänyt "parempien versioitten navia" kuin jossain e75:ssa ollutta 2.3 versiota ?
Pieksi nämä Nokia Map Suite versiot esim uusimman Tompan ja Beckerin tuolla maailmalla.
Sekä kohteitten löytymisessä että reitityksessä.
Tästä on omakohtainen kokemus , ei "isojen poikien jutuista luettu" Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View