Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Mitä maksaa auton pito?

<< < (6/6)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 26.09.2012     kello on 21:30 ---  Matkailuauto/Erikoisauto Lukee verolapussa Kokonaispainoa 3650 kg eli kuorma-autoksi laskettava auto jossa ei ole perusveroa vaan pelkkä käyttövoimavero

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 27.09.2012     kello on 05:46 ---Piti käydä oikeen rekisteriote kaivamassa esille ajoneuvoluokka: Muu/Erikoisauto ja kyseessä on Uudenkarhean  ;D  Mersun vm-79 päälle istutettu Hobby 460 vm-87 asuntovaunu. Itse olen ollut siinä uskossa ettei perusveroa ole, jos on painoltaan yli 3500 eli kuorma-auto, mutta ilmeisesti näin ei ole.

--- Lainaus päättyy ---

:o  :o  :o

Siis, et tiedä, oletko maksanut n.480€ veroa vuodessa?

tapani pokkinen:
Kyllä se riipii minuakin :(
Oli posti tuonnut viimeviikolla tuon uuden autoni (masta) vakuutuslaskun ja se erääntyi kokovuodelta ja vielä kertasummana Thumbd
Noh vuoden vakuutus on 26,84e, ei veroja, eikä käyttömaksuja Thumb
Onhan tuo melkoinen summa rahaa tuollaisesta harrasteautosta, vaan katsastusta ei sentään tarvitse suorittaa joka vuosi. Minunkin Mastan seuraava katsastus on vasta 2014 :laugh:

Siis ostakaa museomatkailuauto ja pitäkkää se hyvässä kunnossa, ei enää verot hirvitä ;) 

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 27.09.2012     kello on 09:25 --- :o  :o  :o

Siis, et tiedä, oletko maksanut n.480€ veroa vuodessa?

--- Lainaus päättyy ---

Tarkoitin kyllä, että kuvitellut kaikista yli 3500kg painoisista maksettavan ainoastaan dieselvero, enköhän nyt sentään tiedä mitä olen itse maksanu  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View