Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Euro5/Euro6 päästörajat tulevat, vetopainot tippuu

<< < (4/5) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 21.09.2012     kello on 21:51 ---Tuota pienuuden ihannointia minäkin olen ihmetellyt vaununvetäjän näkökulmasta. :o Tuo minun veturi on euro 5 luokiteltu manuaalina 5t kokonaismassalla. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Eikait Santa Fe'en kuskilta vaadita kuorkkikorttia  8) Tarkoitit varmaan yhdistelmämassaa  ;D

AV64:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 21.09.2012     kello on 23:41 ---Eikait Santa Fe'en kuskilta vaadita kuorkkikorttia  8) Tarkoitit varmaan yhdistelmämassaa  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Pikku e tarvitaan.

K.E.V:
Ei taida SantaFe:n ajamiseen tarvita pikku eetä. Vaan yhdistelmään. 88k5 maalasi punaisella tuon SantaFe:n painon 5 tonnia ja ehdotti että on kysymys varmaan yhdistelmän kokonaismassasta.

seijantie:
 ;D kokonaismassaa yhdistelmälle tarkoitan. :laugh: Sitä ei osaa asennoitua tuollaiseen tarkkuuteen kun itselle nuo jutut tuntuu niin itsestään selvyyksiltä Thumb

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: AV64 - 22.09.2012     kello on 10:17 ---Pikku e tarvitaan.

--- Lainaus päättyy ---
Juu, kärryn kanssa - mutta että ilman..

Mullakin tällä Fordilla junamassa on 6.300kg  Thumb BE:llä tietty (4.250kg tosin "muulin" kanssa pelkällä B:llä)
"Kouluesimerkki" kun auton kok. massa tasan 3.500kg  :laugh:

Edit: hidashan mä olen  Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View