Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Solifer 540dl vm 1988
Kara Vaani:
Vapaapäivä ja hirveä myrsky. Hyvää aikaa perehtyä hisoriaan.
http://tietopalvelu.ake.fi/AkeAtpJulkWeb/fi/ajoneuvorekisteri/ajoneuvorekisterikyselyt.html
Tuolta sain selville 3,5 euron hintaan, että olen Solikkani kolmas omistaja.
Kaksi ensimmäistä elinvuottaan Solikkani on ollut Kokkolan Scan autolla myynnissä (20.5.1988-20.6.1990)
Ensimmäisellä omistajalla 20.6.1990-21.7.2005.
Toisella omistajalla 21.7.2005-25.8.2012
Minulla 25.8.2012--->
Ei mikään kiertopalkinto, eikä tällä näköjään ole jobbaritkaan koskaan rikastuneet... ;D
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: Kara Vaani - 30.11.2012 kello on 15:19 ---Vapaapäivä ja hirveä myrsky. Hyvää aikaa perehtyä hisoriaan.
http://tietopalvelu.ake.fi/AkeAtpJulkWeb/tulkku?url=index_yritykset&language=fi&down=rekisterikys&mainf=/AkeAtpJulkWeb/tulkku?url=tulossivu&language=fi
Tuolta sain selville 3,5 euron hintaan, että olen Solikkani kolmas omistaja.
Kaksi ensimmäistä elinvuottaan Solikkani on ollut Kokkolan Scan autolla myynnissä (20.5.1988-20.6.1990)
Ensimmäisellä omistajalla 20.6.1990-21.7.2005.
Toisella omistajalla 21.7.2005-25.8.2012
Minulla 25.8.2012--->
Ei mikään kiertopalkinto, eikä tällä näköjään ole jobbaritkaan koskaan rikastuneet... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Yritin itse samaa, "kaupanteko tuntemattoman kanssa mahdotonta tällä hetkellä" ei oo luottoa akella, hehehhheheeeeeeee
Haapaniemen Paroni:
Sain näitten sivujen kautta tietää,että olen kolmas omistaja vaunulle Thumb Ei ole turhia sivuja nämä ;)
sipu:
onnee ihan mahdottomasti
ja turvallista matkaa Thumb
ihan sytämmestä kirpas
kun tuli niin ikävä
meitin vanhaa solikkaa :)
joka myöskin palveli sen 8 v
ja oltiin toinen omistaja
et senkin vuoksi jo aattelin
että siinäkö se meitin helmi nyt onkin Thumb
Kara Vaani:
Stereot päivitetty bluetooth aikaan. Nyt voi kuunnella vaunun stereoiden kautta puhelimen youtubesta Kari Tapiota langattomasti! ;D Vanhan 7" telkkarin vaihdoin naapurin kanssa mikroaaltouuniin, jonka asentelin vaunun siivouskomeroon. Tilalle hain Prismasta ihan loistavan 19" 12V led telkkarin, jossa sisäänrakennettu dvd. Hinta kohtuullinen 199!. 12V piuha piti toki ostaa erikseen. Molemmat tyhjät alumiinikaasupullot kävin vaihtamassa uusiin teräspulloihin. Sopivat paremmin vanhan solikan pullotelineisiin kooltansa. Kaiken lisäksi loin lumet katolta. Viikon kruunasi postista tullut sfc aloituspaketti ja perässä jäsenkortti ja SF-Caravan Seinäjoen seudun loistava lehti. Heti joulun jälkeen aloitan kevään odottelun, että pääsen tarroja liimailemaan! ;D Hyvää Joulun Aikaa Kaikille Tontuille!!! :D
..Tärkein meinas unohtua. Tänään tilasin Primuksen lämminvesivaraajan. Valmius nuissa taitaa ollakin? Jotain putkia ja piuhoja olin näkevinäni penkin alla?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta