Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Solifer Artic 552 GL -86
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.04.2013 kello on 21:07 ---Mikä sitten lienee totuus? Jos kokemus, niin olen hyvinkin vahvoilla...
--- Lainaus päättyy ---
Niin se varmaankin sitten on, etten ole tarpeeksi kokenut näissä asioissa :-[ En varmaankaan koskaan tule saavuttamaan sinun kokemustasoa näissä matkailukulkuneuvo asioissa :'(
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 21.04.2013 kello on 21:37 ---Niin se varmaankin sitten on, etten ole tarpeeksi kokenut näissä asioissa :-[ En varmaankaan koskaan tule saavuttamaan sinun kokemustasoa näissä matkailukulkuneuvo asioissa :'(
--- Lainaus päättyy ---
Aagh mä katkesin :laugh: ;D :D ;) :)
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 21.04.2013 kello on 21:53 --- Aagh mä katkesin :laugh: ;D :D ;) :)
--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä.. :D Jos tahko jotain kertoo niin kyllä siinä kannattaa olla ihan oikeesti suu kiinni nuitten teesi miehiesten. Jos tämä mies päättää lähtä, niin sen jälkeen menee tieto sekä taito. Laita oikeasti se butyyli massa ja viisain olisi laittaa sitä bostikin merkkisenä.. ;D Thumb
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: blue - 21.04.2013 kello on 12:51 ---Nyt se myrkyn lykkäs!
Näyttää kattoluukku vuotavan ilmeisesti saumasta.
Miten kannattaisi toimia/ miten arvokasta korjata, itsellä ei paikkaa/taitoa?? :(
--- Lainaus päättyy ---
Kerranko vantaalla asut, niin vie tuusulaan lahelaan korjattavaksi.. ;)
blue:
Kyselin Helsinkicaravanista, eipä luukun uusinta hirveän kallis ole, mutta jonoa kuukauden verran.
Taidan varata ajan sinne, saisi samalla vuosihuollon tehtyä. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta