Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Solifer Artic 552 GL -86
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: blue - 21.04.2013 kello on 12:51 ---Nyt se myrkyn lykkäs!
Näyttää kattoluukku vuotavan ilmeisesti saumasta.
Miten kannattaisi toimia/ miten arvokasta korjata, itsellä ei paikkaa/taitoa?? :(
--- Lainaus päättyy ---
Niin no, varmaankin n. puolen tunnin työn tuosta joutuu pulittamaan jos vieraalla teettää ja sikaflex (liimamassa) ei sitten ole se oikea aine tuon tiivistämiseen. Usein vaan on myös niin että itse luukku on vuosien varrella hapertunut/reunat kääntyneet sellaiseksi että ei ole järkevää vanhaa luukkua uudelleen kiinnittää. Mutta sehän selviää kun luukun irroittaa
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 21.04.2013 kello on 17:03 --- sikaflex (liimamassa) ei sitten ole se oikea aine tuon tiivistämiseen.
--- Lainaus päättyy ---
Saat olla tasan omaa mieltäsi. ;D Minä en ylimainostettuun butyyliin koske kuin äärimmäisessä hädässa. (jos mitään muuta ei viikkoon saa)
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.04.2013 kello on 18:31 ---Saat olla tasan omaa mieltäsi. ;D Minä en ylimainostettuun butyyliin koske kuin äärimmäisessä hädässa. (jos mitään muuta ei viikkoon saa)
--- Lainaus päättyy ---
Niin, kyllä se minulle on ihan yhdentekevää mitä massaa sinne sotket :o ei muuten itseasiassa kiinnosta vähääkään, mutta jos hyvää haluaa niin laittaa butyyliä. Etenkin jos muita pyrkii neuvomaan niin voisi edes hieman totuudessa pysyä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 21.04.2013 kello on 20:56 ---Niin, kyllä se minulle on ihan yhdentekevää mitä massaa sinne sotket :o ei muuten itseasiassa kiinnosta vähääkään, mutta jos hyvää haluaa niin laittaa butyyliä. Etenkin jos muita pyrkii neuvomaan niin voisi edes hieman totuudessa pysyä.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä sitten lienee totuus? Jos kokemus, niin olen hyvinkin vahvoilla...
99:
Kokeileppa irrottaa liimamassalla laitettua luukkua. Siinä vaiheessa ei naurata kun huomaa että jostain kohdasta onkin saumassa virhe ja vesi pääseekin läpi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta