Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuis kävi? Tuliko mätkyt vai joululahjarahat?

<< < (5/7) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.09.2012     kello on 21:03 ---34€ tuli mulle, taidan nauttia nestemäisenä  8) ::)

--- Lainaus päättyy ---

Meillä noi kotitalousvähennyks et vaikuttaa ja niitä kannattaa käyttää niin kauan kun niitä saa. Eli remonttihommia. Thumb

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.09.2012     kello on 21:11 ---Meillä noi kotitalousvähennyks et vaikuttaa ja niitä kannattaa käyttää niin kauan kun niitä saa. Eli remonttihommia. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Viime vuonna mulla olis sama juttu, tehtiin sauna/pesuhuone remontti.. Thumb

perho-ukko:
 Eipä mene veroja,ja ei tarvitse täyttää veroilmoitusta,"vapautettu verotuksesta" ;D ;D ;D ;D ;D ;D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.09.2012     kello on 21:18 --- Eipä mene veroja,ja ei tarvitse täyttää veroilmoitusta,"vapautettu verotuksesta" ;D ;D ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Veroja olen muistaakseni maksanut viimeksi 2003 tai 2004. Uhkaavalta näyttää, että tämä tai ensi vuoden veroilmoitukseen pitää laittaa jotakin.

Eemeli:

Kaverikaan ei ole maksanut veroja vuosiin, mutta Kauppalehdestä katselin juuri, että verottaja on eri mieltä, oli kaveri päässy listoille 25000 euron summalla. Asiat voi hoitaa niin monella tapaa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View