Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuis kävi? Tuliko mätkyt vai joululahjarahat?

<< < (6/7) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: mese300 - 14.09.2012     kello on 22:26 ---
Kaverikaan ei ole maksanut veroja vuosiin, mutta Kauppalehdestä katselin juuri, että verottaja on eri mieltä, oli kaveri päässy listoille 25000 euron summalla. Asiat voi hoitaa niin monella tapaa!

--- Lainaus päättyy ---

Verottajan kanssa minulla ei ole ollut ja tuskin tulee olemaan ongelmia. 0 tuloilla olen tämän ajan ollut ja verotettavaa ei siis ole. Tänä vuonna jonkin verran tai enemmän tuloja ja mikäli enemmän ne pitää sopia jaettavaksi taannehtivasti 5v.

Eemeli:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 14.09.2012     kello on 22:36 ---Verottajan kanssa minulla ei ole ollut ja tuskin tulee olemaan ongelmia. 0 tuloilla olen tämän ajan ollut ja verotettavaa ei siis ole. Tänä vuonna jonkin verran tai enemmän tuloja ja mikäli enemmän ne pitää sopia jaettavaksi taannehtivasti 5v.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ollut tarkoitus verrata.... siksi en ottanut lainausta, vaan tarkoitus oli kommentoida yleisellä tasolla. Toivottavasti en pahoittanut mieltäsi, tarkoitus ei ainakaan ollut!!!!!!!!!!!

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: mese300 - 14.09.2012     kello on 22:43 ---Ei ollut tarkoitus verrata.... siksi en ottanut lainausta, vaan tarkoitus oli kommentoida yleisellä tasolla. Toivottavasti en pahoittanut mieltäsi, tarkoitus ei ainakaan ollut!!!!!!!!!!!

--- Lainaus päättyy ---

Et pahoittanut mieltäni. Tuo vastauksesi oli tyypillinen ja noin minäkin ajattelisin jos lukisin vieraan ihmisen kommentin siitä ettei maksa veroja.
Ja tilanne ihan rehellisesti se, että mieluummin noita veroja maksaisi kun olla maksamatta. Aikanaan kun asia ratkeaa voin kertoa enemmän.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 14.09.2012     kello on 23:09 ---Et pahoittanut mieltäni. Tuo vastauksesi oli tyypillinen ja noin minäkin ajattelisin jos lukisin vieraan ihmisen kommentin siitä ettei maksa veroja.
Ja tilanne ihan rehellisesti se, että mieluummin noita veroja maksaisi kun olla maksamatta. Aikanaan kun asia ratkeaa voin kertoa enemmän.

--- Lainaus päättyy ---
Mitäs tuosta avautumaan enempi...Jos olisin Kreikkalainen niin kyselisin ohjeita miten tuo onnistus mutta ku en ole niin pidä omana tietonas... Thumb
Mitäs tuo kelleen kuuluu..Jos et ny välttämättä halua kertoa ku huomaan että kiinnostaa ihan homona... ;D

janitkon:
Tulihan tuota lainattua ihan reiluhko summa valtiolle, nelinumeroinen...
Toki mukavampi saada palautuksia, kuin maksaa lisää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View