Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

ABC Viitasaari

<< < (6/12) > >>

krtek:
Itse olen kerran ollut yötä Viitasaaren ABC:llä enkä toista kertaa mene. On niin lähellä tietä ettei oikein saa nukuttua ja silloin sattui viereen rekka jossa oli kylmäkone. Eihän se rekkamiesten vika ole että rekat häiritsee unia vaan niiden jotka rakentaa alueen liian lähelle tietä sekä niiden jotka jää siihen nukkumaan.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: krtek -  2.05.2013     kello on 21:57 ---Itse olen kerran ollut yötä Viitasaaren ABC:llä enkä toista kertaa mene. On niin lähellä tietä ettei oikein saa nukuttua ja silloin sattui viereen rekka jossa oli kylmäkone. Eihän se rekkamiesten vika ole että rekat häiritsee unia vaan niiden jotka rakentaa alueen liian lähelle tietä sekä niiden jotka jää siihen nukkumaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tai niiden vika, jotka änkee tuhansien järvien maassa ABC:n pihaan vapaa-aikaa viettämään ja koisimaan.  ;)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: krtek -  2.05.2013     kello on 21:57 ---Itse olen kerran ollut yötä Viitasaaren ABC:llä enkä toista kertaa mene. On niin lähellä tietä ettei oikein saa nukuttua ja silloin sattui viereen rekka jossa oli kylmäkone. Eihän se rekkamiesten vika ole että rekat häiritsee unia vaan niiden jotka rakentaa alueen liian lähelle tietä sekä niiden jotka jää siihen nukkumaan.

--- Lainaus päättyy ---
  Kyllä siinä on tilaa mennä myös sivumpaan,rekkamiehet tekee työtänsä,turistit ei !!!!

Lahti32:
Ei rekan vieressä pysty nukkumaan. Kokeiltu monta kertaa ja aina se unohtuu kun väsyksissä parkkeeraa helposti absille tai vastaavalle ja sitten kuunnellaan koko yö rekkojen möyryämistä. Parhaat paikat löytyy ihan muualta.

perho-ukko:
Muistan kerran yöpymisen Muonion levähdys paikalla,Torniojoen varrella,yöllä vireen ajoi Norjalainen kalarekka,heinäkuun helteellä,sieltä rekasta valui sulamis vesiä,ja se haju,oli pakko lähteä yöllä ajamaan muualle,kesti pitkään,ennen kuin haju häipyi autosta !!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View