Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

ABC Viitasaari

<< < (5/12) > >>

Haapaniemen Paroni:
Täälä samaa mieltä 26V ratin ja penkin välissä ;) :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Beagle - 21.12.2012     kello on 01:01 ---Muistan viime kesänä, kun jäätiin hirvaskankaan abcille yöksi ja ajoin viereiseen ruutuun toisen matkailuauton viereen, niin aamulla tämä viereisen auton pappa nosti metelin, kun olin pysäköinyt liian lähelle häntä. olisi kuulemma pitänyt jättää yksi ruutu väliä. Ei montaa autoa/vaunua hirvaskankaan sovikaan, jos näin tehtäisi.

--- Lainaus päättyy ---
Oist haisttanut paskat sille :D

sipu:
kiitos rekkamiehet
että jaksatte tuua meille kaikea
ja vielä sen päällekkin  Thumb

norlet:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  2.05.2013     kello on 19:35 ---kiitos rekkamiehet
että jaksatte tuua meille kaikea
ja vielä sen päällekkin  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Vai oisko se että tulla päällekkin :P. Mut asiaan itsekin olen rekan rattia pyöritellyt ja sillä pöytään leipää tuonut joten siitä on kyllä jäänyt erittäin suuri arvostus kyseisiin rahtareihin Thumb. Ei se mitään herkkua oo Itse ajoin tukkirekkaa ja siinä sitä oppi tuon auton käsittelyn ja maaston lukemisen oikein kantapään kautta ???, mut eipähän tuota oo paljon tarvinnut pulassa ollakaan :D :D...
Ja niinhän ne sanoo että rekkamiehiä ne insinöörienkin vaimot kyttääää :D :D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Beagle - 21.12.2012     kello on 01:01 ---Muistan viime kesänä, kun jäätiin hirvaskankaan abcille yöksi ja ajoin viereiseen ruutuun toisen matkailuauton viereen, niin aamulla tämä viereisen auton pappa nosti metelin, kun olin pysäköinyt liian lähelle häntä. olisi kuulemma pitänyt jättää yksi ruutu väliä. Ei montaa autoa/vaunua hirvaskankaan sovikaan, jos näin tehtäisi.

--- Lainaus päättyy ---

Jos käyttäisin noita minäkin varmasti ihmettelisin. Jos on tilaa niin miksi pitää mennä toisen viereen. Luulisi, että tuollaisen parkkipaikan voisi täyttää väljästi ja tarvittaessa mennä väliin jos tila käy vähiin.

En luultavasti ottaisi asiaa viereen tulleen kanssa puheeksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View