Tekniikkakeskustelut > Valaistus
Ledvalot
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 1.10.2014 kello on 19:42 ---Näissä tilanteissa käytän hopeajuotetta, tarttuu varmasti. Juottaminen on yleensäkin tekniikkalaji. :D
--- Lainaus päättyy ---
Millaista tuo hopeajuote on? Jovain se on tekniikkalaji , sitä ei passaa hetimiten juomisen jälkeen alkaa juottaa ainaskaan sähköisiä juotoksia, siinä on muutoin epävakkaa tekniikka.. ;)
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 1.10.2014 kello on 20:17 ---bilteman pienimmällä kolvilla aivan hyvin tarttuu tavallisellakin tinalla johdot kiinni
pitää ottaa vain se liima pois ensin puukon kärjellä
mä olen pätkinyt kaiken maailman lamppuihin polttimon tilalle tuota nauhaa
--- Lainaus päättyy ---
Ok!! ootko laittanut vielä muunninta päähän jotta 220 virtasta kestäisi ..
mjo33400:
Tässä noita erikoistinoja. Neljä viimeistä.http://www.partco.biz/verkkokauppa/index.php?cPath=2072_1906
Ossi66:
Mulla on vielä varastossa vanhaa lyijytinaa - aina onnistuu - riippumatta kolvin koosta ;)
Nopein on tuikata johdot kiinni Wellerin pikakolvilla, jossa on periaatteessa kymmenen kertaa liian iso kärki ;D
Ensin tinaa nastaan pieni hippunen ja kuorittuun johdonnokkaan myös tinaus - sitten vaan yhteen ja siinä pysyy...
Joku taisi jo mainita tämän olevan tekniikkalaji ;D
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 1.10.2014 kello on 20:34 --- Ok!! ootko laittanut vielä muunninta päähän jotta 220 virtasta kestäisi ..
--- Lainaus päättyy ---
en ole ,autoon vain ääri- ja kattovaloja laittelin ja miksei se muuntajallakin toimisi samalla lailla
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta