Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Bensa vaiko Diisseli ?
Weicco:
Noin 50tuhatta tulee vuodessa ja tuosta määrästä vaunu roikkuu 10 tuhannen kieppeillä joskus yli ja joskus vähemmän.
Amigo:
>:( >:( http://www.taloussanomat.fi/autot/2012/09/07/dieselin-hinta-nousee-jyrkasti-tilanne-rajahtaa/201237361/304
Eemeli:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 7.09.2012 kello on 16:32 ---hätäisesti näköjään laskin.
--- Lainaus päättyy ---
Ei mitään hätää.... samoin kävi valtiovarainministe riössä kun kilometrikorvausia laskivat uusiksi. (tosin he eivät ymmärrä laskeneensa väärin)
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: mese300 - 7.09.2012 kello on 16:57 ---Ei mitään hätää.... samoin kävi valtiovarainministe riössä kun kilometrikorvausia laskivat uusiksi. (tosin he eivät ymmärrä laskeneensa väärin)
--- Lainaus päättyy ---
No jaa? Olihan tilanne kuitenkin ihan selvästi se että enemmistö oli nykymallilla saamapuolella ja joidenkin kohdalla ihan merkittävistäkin summista puhutaan. Puhumattakaan järjestelmän mahdollistamasta tavasta kuitata palkkaa verovapaana.
Eemeli:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 7.09.2012 kello on 17:19 ---No jaa? Olihan tilanne kuitenkin ihan selvästi se että enemmistö oli nykymallilla saamapuolella ja joidenkin kohdalla ihan merkittävistäkin summista puhutaan. Puhumattakaan järjestelmän mahdollistamasta tavasta kuitata palkkaa verovapaana.
--- Lainaus päättyy ---
Minä en ole nähnyt mitään faktaa, että paljon ajavat olisi saamapuolella. Päinvastoin olen nähnyt tilastoja, että paljon ajavat ajaa kalliimmilla ja uudemmilla autoilla ja vaihtavat useammin autoa, näin valtion kassaa on hyödynnetty tähän asti, jatkossa näin ei enään ole. Oma kulkineeni olisi ollut vaihtoijässä juuri nyt, reilu kolme vuotta minulla olleena ja 240tkm ajettuna, mutta valtiovallan avustuksella tein päätöksen, että ajankin tällä nykyisellä vielä viisi seuraavaa vuotta, kun jään "alaikäisenä" eläkkeelle. Silloihan kilometrejä on vasta 640 tkm ja pääomakulut ei paljon nykyisestä putoa, kun eihän niistä jatkossa maksetakkaan. Toki tässä käy niin, että verotuloja jää valtiolta saamatta, mutta minä olen oman osuuteni hoitanut jo, sen verta paljon on tullut hävittyä autojen vaihdossa. Tämä vuodatus oli tässä, enkä aio sitä jatkaa........... ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta