Edit: Montaakohan iPhone 5:sta olet testannut ?
![]() Edit: Montaakohan iPhone 5:sta olet testannut ? ![]() En myöskään vanno wintoosan nimeen enkä linuxin, kaikilla hyvät ja huonot puolet. Jännä kuitenkin nähdä mitä tämä iPhonen karttasekoilu maksaa Applelle. Toinen mielenkiintoinen asia on se, mikä uusista win puhelimista lähtee "vetämään" markkinoita. Tarjoajia alkaa markkinoilla olemaan muitakin kuin tämä Nokia. Kuningas on kuluttaja tässäkin. Tämä ketju oli avattu antamaan informatiivista tietoa uudesta Lumia 920 kamerapuhelimesta ja WP8 käyttiksestä, ei suinkaan omiin uskomusjuttuihin, ja kenen isällä on isoin. Palataanko alkuperäisaiheeseen kiitosPalataan vaan tosin saattaa olla aika hiljaista ennen Marraskuuta ![]() Voi lukea aiheesta, suodattaa trollit ja kiihkomieliset pois niin saa kuvan tuotteesta aikaiseksi. ps siellä on iso liuta jotka vaihtaa iPhonesta siihen ![]() Itse tuskin vaihdan , eilen myin juuri Galaxy S3:en pois kun se oli fuula. Tämä "kura 808" toimii paljon paremmin kaikin osin. http://i.imgur.com/XxNtg.jpg Se voipi, kahtaenvaihda, tuo asiallinen keskustelu olla vähän vaikeaa, kun on noita omenauskovaisia ja sitten tällaisia microsoft vihaajia kuten minä. Jes täällä on muitakin Microsoftin vihaajia:-) Muutetaanko keskustelun aiheeksi vaikka keskustelua puhelimista ja liittymistä, niin voidaan ketjua jatkaa tulevaisuudessakin. Ja pysyypähän keskustelua sitten oikean otsikon alla;-) Lähetetty Samsung Galaxy S3 Jes täällä on muitakin Microsoftin vihaajia:-) Sinähän voit sitten tehdä uuden ketjun aiheesta. Toivottavasti tuo ei ainakaan toteutuisi. Jos noin olisi niin kyllä sampsa olisi vieläkin varteenotettava vaihtoehto Sinähän voit sitten tehdä uuden ketjun aiheesta.Kuningasidea ![]() Se voipi, kahtaenvaihda, tuo asiallinen keskustelu olla vähän vaikeaa, kun on noita omenauskovaisia ja sitten tällaisia microsoft vihaajia kuten minä.Näin on ![]() Ja tulevaisuudessa millainen kamera on käytössä.Noita navien ongelmia aina jonkin osion suhteen jos alettaisiin kirjoittaa ylös. Siitä tulisi maailman paksuin kirja ![]() Jännä kuitenkin nähdä mitä tämä iPhonen karttasekoilu maksaa Applelle.Iso johtaja sai ainakin kenkää firmasta http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288512078155.html Palataan vaan tosin saattaa olla aika hiljaista ennen MarraskuutaTuolla matkapuhelinfoorumi lla ainakin on ollut vilkasta asian suhteen. Nythän se on ennakkomyynnissä , suosittelen laitetta, olen jopa itse testaillut sitä livenä. Hankinnasta en kuitenkaan tiedä tuleeko ostettua. Lainaus Nythän se on ennekkomyynnissä , suosittelen laitetta, olen jopa itse testaillut sitä livenä. Hankinnasta en kuitenkaan tiedä tuleeko ostettua. Miksi jatkuvasti pitäisi ostella uusia puhelimia? ![]() |