Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Aika hieno kamera uudessa Lumiassa
99:
On se hienoa että Microsoft tarvitsee Googlea, että saa MS vehkeet helpommin toimimaan ;D
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 5.12.2012 kello on 20:45 ---Itse siirsin androidista gmailin kautta wintoosan sähköpostiin josta päivittyivät automaattisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Niitä ei sitten voi esim. bluutuutilla siirtää?
Aippe:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 5.12.2012 kello on 21:09 ---Niitä ei sitten voi esim. bluutuutilla siirtää?
--- Lainaus päättyy ---
Käsittääkseni ei koska gmail muutti ne exel taulukoksi jonka sai taas ladattua officeen.
Aippe:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 5.12.2012 kello on 21:09 ---Niitä ei sitten voi esim. bluutuutilla siirtää?
--- Lainaus päättyy ---
Itse käytin tätä ohjetta
http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/vianmaaritys/?action=singleFAQ&caseid=FA136391_fi_FI
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 5.12.2012 kello on 21:04 ---On se hienoa että Microsoft tarvitsee Googlea, että saa MS vehkeet helpommin toimimaan ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mutta sehän johtuu vain käyttäjistä jotka ovat joskus erehtyneet Anteroon ja gmailiin. En mä tartte siirtoihin kumpaakaan. Toisekseen ei oo Lumiaakaan vaan 808 , kokeilin kyllä Lumiaa, siirsin ihan OviSuite > SkyDrive kombinaatiolla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta