Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Aika hieno kamera uudessa Lumiassa

<< < (28/83) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  4.12.2012     kello on 19:04 ---No eipähän tartte sitä "Köyhyys korttia" vetää esille kesälomareissujen kohdalla, vai mitä?  ;D :D

--- Lainaus päättyy ---

Voi se sieltä takataskusta aina kotimaan sadepäivinä kurkistaa.  ;D

K.E.V:
Mun tyttärenpoika on kohta 5 , ei mitään kaipuuta läpykkään, tietokoneeseen eikä kännyyn. Tyttöystävä kuulemma on ja tykkää rakentaa kaikenlaista eri tavaroista. Toisilla on "miehen merkit" nuoresta lähtien  :P Thumb

Jushi69:
Työnjohto tilasi hurmoksissä i-phonet mutta aikaste pettyneitä ovat.
Yksi ei osannut soittaa sillä kerpeleellä ja toisella ei akku kestä työpäivää.Huonossa kentässä kuulemma katkoo helposti yhteyttä mitä ei ole tapahtunut aikaisimmilla toisen merkin puhelimella.
Taitaa olla hypetystä koko brändi.Kallis omituisuuksinsa nähden. 8)
Halvemmalla kuulemma saa parempaa puhelinta. Thumb

tsahkali:

--- Lainaus ---Halvemmalla kuulemma saa parempaa puhelinta. Thumb
--- Lainaus päättyy ---

Samsungilla on IP67 laitteita alle satasella.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  4.12.2012     kello on 20:52 ---Mun tyttärenpoika on kohta 5......tykkää rakentaa kaikenlaista eri tavaroista. Toisilla on "miehen merkit" nuoresta lähtien  :P Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Juu, onhan pojilla Legoja, poliisi- ja paloasemista Star Wars lentueeseen ja ties kuinka paljon noita Legoja ovat rakentaneetkaan, nyt myös nuorimmainen on innostunut vanhemman mukana niistä Legon Technic sarjoista, ne vie hyvin myös isänkin mukanaan.

Mutta näin talvisin kun reissataan henkilöautolla, luulen niistä MiniPadeista olevan silloin hyötyä.

Ja se tyttökaveri, vuotta nuorempi on siellä päiväkodilla.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View