Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Ähtärin eläinpuiston leirintäalue
TonyN:
Syyskuun lopussa kun käytiin niin lapset ainakin tykkäs olla siellä leikkipaikalla. siihen muistaakseni oli tehty aidatkin ja silloin löytyi kyllä keinutkin jo. tilat oli siistit saunaa myöten.
MarkoA:
On melko karsea paikka tämä Ahteri. Parin kivan SF-C alueen jälkeen täysi shokki. Huoltorakennus 2. kunnon retroläävä. Ei erota pisoaaria lavuaarista. Ei hemmetti sentään. Onneksi on oma suihku ja vessa mukana. Rahat täysin hukkaan. Veti kyllä pohjat tämä paikka hinta vs laatu suhteessa. Harmittaa kun tultiin vaan ei kehtaa poiskaan lähteä.
Tuuriin ois pitänyt mennä!!
Lähetetty minun GT-P5210 laitteesta Tapatalkilla
JariS:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 20.07.2015 kello on 20:34 ---On melko karsea paikka tämä Ahteri. Parin kivan SF-C alueen jälkeen täysi shokki. Huoltorakennus 2. kunnon retroläävä. Ei erota pisoaaria lavuaarista. Ei hemmetti sentään. Onneksi on oma suihku ja vessa mukana. Rahat täysin hukkaan. Veti kyllä pohjat tämä paikka hinta vs laatu suhteessa. Harmittaa kun tultiin vaan ei kehtaa poiskaan lähteä.
Tuuriin ois pitänyt mennä!!
--- Lainaus päättyy ---
Juu , tuo on kyllä tipahtanut kelkasta jo vuosia sitten.....tuolla töysäs olis tuollainenkin ollut...
http://tuuriresorts.fi
Mulla ei tosin kokemuksia, mut kai siellä joku on käynyt....mahtaako jo olla miten valmis...
OT : taisit muuten MarkoA tulla tänään vastaan Vaajakosken silloilla , käsi pystys tietenkin...
Arska:
Poika ol sussun kanssa ähtärissä eläinpuiston alueella viime viikolla .ei valittamista alueesta. Kiva lisä kuunnella susien ulvontaa illalla
MarkoA:
Molemmissa huoltorakennuksissa vessat ja suihkut aivan karseassa siivossa. Kaikki vähän sinne päin. Toki tämä riippuu mitä kukakin vaatii. Mulle ei uutuus tai sellainen ole tärkeää, mutta puhtaus on. Ja se täällä mättää. Arvosana välttävä.
JariS, myönnetään. Sieltä tultiin. Ja käsi pystyssä ????
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta