Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Sivuston virustorjunta

(1/4) > >>

tsahkali:
Näkyy olevan kunnossa... Thumb  Käynnistin nettiyhteyden uudelleen ja tulin org:sta ulos kuin leppäkeppi! Epäili sivusto, että olen spämmejä lähettelemässä. Kävin honeypotista katsomassa ja kas, osoitteesta on parikuukautta sitten lähetetty 16 spämmiä!! Yhteys poikki ja uusi osoite ja taas toimii.  :D

mjo33400:
Mitä sinä ajat takaa?

Topelius:
Mulla kans on tullut aika monta kertaa tuo spämmirobotti kyselemään matikan taitojani, vaikka yhteys on muodostettu eri laitteesta ja ip osoitteesta.

Edit :typo

99:
orgissa ollaan tarkkoja tietoturvasta, ja tämän takia kaikki sivustolle tulevat tarkistetaan spammaijein ja haitakkeiden varalta. Valitettavasti tämä ei ole täydellinen järjestelmä joten välillä voi tulla "vääriä hälyytyksiä".

tsahkali:

--- Lainaus ---Mitä sinä ajat takaa?
--- Lainaus päättyy ---

????   Hirveä ajettiin takaa päivällä, kun oli kuulemma pudonnut suohon.. Oli päässyt itse pois tai väärä hälytys.  ;D

--- Lainaus ---Valitettavasti tämä ei ole täydellinen järjestelmä joten välillä voi tulla "vääriä hälyytyksiä".
--- Lainaus päättyy ---

Niin, tässä tapauksessahan väärinkäytöksiä oli joskus ilmeisesti tapahtunut. Roikkuvatko kyseiset osoitteet sitten iankaiken siellä estolistalla?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View