rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Perjantai, otetaanko viinaa.  (Luettu 9186 kertaa)

  • Vieras
  • Perjantai, otetaanko viinaa.
    « : 31.08.2012 kello on 18:53 »
    Toiset hankkii perjantaipullon ja ryystää.

    No, niin tein minäkin, muistaakseni
    maaliskuussa 1983. :(

    Eipä ole sen jälkeen tarvinnut Pirkkaa piristävämpää. Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #1 : 31.08.2012 kello on 19:04 »
    Tottakai.. niinku joka päivä eihä perjantai oo päivist erillainen... Joku ottaa oluen joku paukun... mulle varmaan riittäs pari lootaa olutta vuojeks..

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #2 : 31.08.2012 kello on 19:06 »
    Toiset hankkii perjantaipullon ja ryystää.

    No, niin tein minäkin, muistaakseni
    maaliskuussa 1983. :(

    Eipä ole sen jälkeen tarvinnut Pirkkaa piristävämpää. Thumb

    Samoin minulla, en ole väkeviä ottanut vuoden 1998 jälkeen, kuin korkeamman tason tilaisuuksissa eli kun poika meni naimisiin 2007 otin kaksi konjakkia. Thumb Kun poika sai pojan 2010 niin otin kaksi konjakkia.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:15
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #3 : 31.08.2012 kello on 19:09 »
    Toiset hankkii perjantaipullon ja ryystää.

    No, niin tein minäkin, muistaakseni
    maaliskuussa 1983. :(

    Eipä ole sen jälkeen tarvinnut Pirkkaa piristävämpää. Thumb
    Noh, kävin viimeksi pitkäripaisessa 19.7.2008.   

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #4 : 31.08.2012 kello on 19:22 »
    Noh, kävin viimeksi pitkäripaisessa 19.7.2008.

    Minä joskus kasituhattaluvun alussa kun osti putelin jollekkin toiselle.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #5 : 31.08.2012 kello on 19:45 »
    Elämä on lyhyt, milloin tappaa korkea kolestroli milloin liikunnan puute milloin mikäkin uutuus..
    minä poika se otan punkkua silloin kun huvittaa ja paukun nautin silloin kun maistuu ja olutta lipitän joka ilta, ainakin yhden pullon..niin entäs sitten.
    -Olen kohta 60 tai ainakin jonkun vuoden kuluttua mutta mitä sitten, kuolen kumminkin "joskus".. mitä sitä murehtimaan elän nyt ja täysillä.
    No joitain paheita vältän, tupakkia en ota suin surminkaan..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 14:24
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #6 : 31.08.2012 kello on 19:51 »
    Jos vietän perjantai illan kotona otan yhden ruuanlaittopaukun. Satunnaisesti alkoholia muutenkin, olutta muutama tölkki viikossa.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #7 : 31.08.2012 kello on 20:16 »
    Tein juuri Osso Bucco:a . Huomenna syödään. Joutui avaamaan koko valkkaripullon ja sitähän ei voi säästää huomiseen. Tulee lasin maku .. Hörps  Thumb

    Edit. kaksistaan se loppupullo tuhottiin

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 6.08.2020 kello on 22:15
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #8 : 31.08.2012 kello on 21:22 »
    Ei viinaa. Sen sijaan meinasin laittaa elämän risaiseksi ja juoda pullon siideriä. Tosin täytyy nyt venyttää vähän sitäkin, kun pitää tarkkailla koiraa, jos pitää lähteä kiikuttamaan hoitoon. Tuli metsästä hieman huonossa hapessa, liekö joku purrut tai pistänyt, mitään näkyvää ei kuitenkaan löytynyt. Taitaa tuo jo ehkä hieman parempi ollakin, mutta katsotaan nyt...  :o

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.02.2024 kello on 16:47
    • Tervajoki "Pohojammaalla"
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #9 : 31.08.2012 kello on 22:26 »
    Otan viinaa... Milloin mihinkin lantrattuna. Mutta sen verran pieni liru mitä tänäänkin saunan päälle tuli otettua ei vaikuta huomisen aamun ajokuntoon.
    Olutta... tuskin muistan koska olisin tuota juonut. Ei sovi mun makuhermoille. Mieluummin joku "limuviina" kuten Kurko Piraija lonkero.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #10 : 31.08.2012 kello on 22:40 »
    En ole 20 vuoteen ottanut viinaa, mitä vähän grogiloita olen ottanut. Kalja kyllä maistuu, mutta sen täytyy olla aikuisten olutta eli keppanaan en koske.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:21
    • Lempäälä
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #11 : 31.08.2012 kello on 23:12 »
       Tänä perjantaina pari tölkkiä 0.33 l. ensimmäisen luokan kaljaa, huonompia en yleensä osta kuin vieraille. :D
       Joskus tulee ostettua kirkasta yleensä puoli litraa kerralla, toissa viikko oli ennätys reiluun vuoteen muistaakseni kolme, ei tainnut osua perjantaille ainoakaan.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #12 : 31.08.2012 kello on 23:30 »
    Mielestäni ihminen joka ei pysty hallitsemaan lokeroissaan olevia päihdykkeitä, on holisti. Itsellä kotona, mökillä ja kulkimessa on jonkunmoinen "baari", joka ei aiheuta minkäänmoista riippuvuutta.         ...Mutta kuitenkin makein ryyppy otetaan halkopinon rakosessa olevassa salapullosta, "salassa".  ;D

  • Vieras
  • Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #13 : 1.09.2012 kello on 08:28 »
    Kun olin töissä tuli se perjantaipullo siemastua töiden jälkeen, nyt kun olen eläkkeellä se on jäänyt pois kuvioista. Oluesta en pidä muulloin kuin saunan jälkeen tölkki tai pari. Sen jälkeen muutun toiseksi mieheksi ja se toinen voi ottaa aika reippaasti.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
    • Hämeenperä
    Vs: Perjantai, otetaanko viinaa.
    « Vastaus #14 : 1.09.2012 kello on 11:10 »
    Mielestäni ihminen joka ei pysty hallitsemaan lokeroissaan olevia päihdykkeitä, on holisti. Itsellä kotona, mökillä ja kulkimessa on jonkunmoinen "baari", joka ei aiheuta minkäänmoista riippuvuutta.         ...Mutta kuitenkin makein ryyppy otetaan halkopinon rakosessa olevassa salapullosta, "salassa".  ;D

    Minun uskoni mukaan se holismi tai riippuvuus on meissä kaikissa. Ja se muuttuu ongelmaksi salakavalasti, yleensä sitten kun muutkin asiat menee raiteiltaan, työt ja kumppanit hylkii ja lapsetkaan ei soita.
    Suosittelen kaikille tälläista kokeilua; pidä kuukausi täysin tipatonta ja pistäpä merkille kuinka moneen asiaan se hörppy liittyy.
    Se tulee mieleen saunaa lämmittäessä ja jälkeen,  ruokaa laittaessa ja jälkeen, puita pilkkoessa ja jälkeen...
    Hörpyllä tarkoitan Pirkkaa tai jaloviinaa, mikä sitä mielihyvää kenellekin tuottaa.

    Testin jälkeen on hyvä pohtia tuloksia siellä halkopinon lokerolla. Väitän että jokainen yllättyy, kuinka syvälle ne liikeradat on uurrettu.
    Itsellä kelpaa kyllä kaikki pontikasta ylöspäin, mutta parin kk ihan ilman, aina välillä, sopii minun kropalle.