rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kuka orgilaisista ajellut maistissa.  (Luettu 3748 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 3.11.2025 kello on 19:30
  • Tervajoki "Pohojammaalla"
Vs: Kuka orgilaisista ajellut maistissa.
« Vastaus #15 : 5.09.2012 kello on 21:01 »
Joskus mahdollisesti krapulassa päältäajettavalla nurmenleikkurilla. ::)
Joku viikko sitten sunnuntaiaamulla kun menin työpaikalle korjaamaan valmiiksi asti naapurin taksibussin niin mieleen tuli että joo... illalla saunan jälkeen otin pari saunajuomaa ja kun piti kokeilla autoa käyntiin jossa on alkolukko niin tuli vaan mieleen...
Olotilassa en huomannut mitään "pyhäinjäännöksiä" ja saman kertoi alkolukkokin eli testi OK ja toivottaen hyvää matkaa

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #16 : 6.09.2012 kello on 13:05 »
Joskus mahdollisesti krapulassa päältäajettavalla nurmenleikkurilla. ::)
Joku viikko sitten sunnuntaiaamulla kun menin työpaikalle korjaamaan valmiiksi asti naapurin taksibussin niin mieleen tuli että joo... illalla saunan jälkeen otin pari saunajuomaa ja kun piti kokeilla autoa käyntiin jossa on alkolukko niin tuli vaan mieleen...
Olotilassa en huomannut mitään "pyhäinjäännöksiä" ja saman kertoi alkolukkokin eli testi OK ja toivottaen hyvää matkaa

Thumb
kyllä olis hyvä olla joka biilis tollanen lukko
olen vankasti sitä mieltä
varsinkin nyt kohta ,kun poliisejakaan ei ole
liikentees mittailemas  kuskien bromilleja  :o

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 3.11.2025 kello on 19:30
  • Tervajoki "Pohojammaalla"
« Vastaus #17 : 6.09.2012 kello on 20:12 »
Thumb
kyllä olis hyvä olla joka biilis tollanen lukko
olen vankasti sitä mieltä
varsinkin nyt kohta ,kun poliisejakaan ei ole
liikentees mittailemas  kuskien bromilleja  :o
Työpaikalla on virallinen lupa alkolukkojen asennukseen ja onpa noita melko paljon asennettukin, mutta pääasiassa koululaiskuljetukse ssa oleviin autoihin joissa se on pakollinen sekä jonkun verran "valvottuja" malleja eli rattijuoppoussyytte en saaneet jotka ovat virkavallan kanssa tehneet sopimuksen laitteen asennuksesta. Vapaaehtoisasennuks ia on vain muutama.
Nuo koululaisautojen ja vapaaehtoisten mallit ovat suhteellisen helppoja ja halpoja käyttää. Vaativat puhalluksen liikkeelle lähdettäessä ja kalibrointi määrävälein.

Valvotut versiot vaativat tarkemman puhalluksen liikkeellelähtiessä ja määrävälein (melko usein) ajonkin aikana. Lisäksi laite pitää käydä asennusliikkeessä säännöllisesti jossa puretaan laitteen muistista jokainen puhallustieto joka pitää lähettää poliisin tiedostoon.

Noiden valvottujen mallien ongelma tahtoo olla että auton omistaja ottaa kuskin itselleen kun ei ole varma ajokunnostaan ja tämä "tilapäiskuski" ei välttämättä osaa puhaltaa oikein alkolukkoon (on muuten taitolaji). Usein käy että omistaja hermostuu "taitamattoman" hommaan ja sanoo että annas kun minä näytän ja taas jää logiin tieto että on yritetty kännipäissä liikkeelle.

Toisaalta on tullut esiin tapauksia että selvä (osaa puhaltaa oikein, kokemusta?) kyytiläinen on puhaltanut maistaneelle auton omistajalle että päästään matkaan. >:(

Mun mielestä alkolukolla voi estää autoilua kännissä yhtä hyvin kuin sillä että estettäisiin ampumasurmat aselakia kiristämällä. Joka haluaa asetuksia kertää löytää siihen tarvitessa keinot. 

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
« Vastaus #18 : 6.09.2012 kello on 20:32 »
 Tuo naapuri ei ole orgilainen, (on muuten sama kavari,minkä olen polttanut parikertaa kännissä ajamisesta),useita ratteja takana,nyt on panta jalassa puoli vuotta,kotiarestissa,ei saa poistua omasta pihasta,muuten hälyttää !!! >:( >:(

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
« Vastaus #19 : 7.09.2012 kello on 12:41 »
en maistis ,mutta kun oli niin kovat kivut
ja nappasin tramalin kipulääkeen
ei se heti tuntunut ja lähdinkin ajamaan lekuriin
niin tuolla ajaessani se pilleri alko tuntumaan  :o
tie alko menenmään ylös alas
ja eikun pysäkille ....että ei tarvii ajaa edes särkylääkkeen  alasena minun ainakaan
saatika känis huh  :o

On se vaan jännää kuin sama lääke vaikuuttaa toiseen ihan eri tavalla kuin toiseen....mie joudun kans käyttämää Tramalia kipuihini, vie kivut ja toimii piristeenä (ei siis voi ottaa iltasella), mulla ei muuta haittaa ko. lääkkeestä ole :)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
« Vastaus #20 : 7.09.2012 kello on 20:31 »
Mulle taas Tramalilla oli sama vaikutus kuin kalkkitabletilla. Ei vaikuttanut särkyyn, mutta ei ollut haittaakaan. Rouva otti puoli pilleriä ja pian käveli pitkin seiniä.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:13
« Vastaus #21 : 8.09.2012 kello on 07:24 »
Selkäkipujen takia söin keväällä 3:ea eri kolmiolääkettä viikon ja perään viellä 2:ta kolimioläkettä kaksi viikkoa kunnes pisti pään pyörälle ja lopetin nekin lääkkeet, sen ajan istuin kiltisti vänkärin penkissä (no joskus piti vähän neuvoa).

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 5.10.2025 kello on 10:42
  • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
« Vastaus #22 : 8.09.2012 kello on 08:43 »
Lääkäri selitti minulle näin, että kun olen syöny näin pitkään (10 vuotta miedompia kolmiol. ja seuraavan 10 vuotta morfiinijohdannaisi a lääkkeitä ja välillä oli kipu laastareitakin) niin ei niillä ajokykyyn ole sellaista vaikutusta kun henkilöön joka ei ole aikaisemmin ole syönt voimakkaita lääkkeitä.
Sanoi kyllä että jos lähtee ajamaan niin ei juuri siinä edellä ota kyseistä lääkettä. (jos lääkkeenoton väli taas pitenee saattaa seuravan pillerin vaikutus olla voimakkaampi)
Tämä on varmasti iso ongelma niille jotka asuvat maaseudulla ja on oltava oma auto liikkumiseen, luulen että meitä on paljon joilla lääkitys rajoitaa autolla ajoa. Kolmenvuoden välein joudun toimittamaan lääkärintodistukden poliisiviranomaisel le.
Jos lähden esim. Tampereelle niin en itse aja ja vältän selaista liikennettä missä vaaditaan äärimmäistä tarkkaavaisuutta.
Vastuuhan on itsellä, lääkäri vaan antaa ohjeita.