Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Tableteista

<< < (10/17) > >>

Topelius:
Periaatteessa se asus toimii hyvänä välimuotona. Sitä voi käyttää niin tablettina ja jos haluaa vaikka kirjoitella romaaneja, niin sekin onnistuu :-)  Niin ja tableteissa on vielä lisänä tuo androidin helppokäyttöisyys ja virrankulutus mukana.

Itsellänikin on 13" kannettava, mutta kyllä sen käyttö on melkein loppunut kokonaan kum tuli hankittua tuo tabletti.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 31.08.2012     kello on 21:58 ---Periaatteessa se asus toimii hyvänä välimuotona. Sitä voi käyttää niin tablettina ja jos haluaa vaikka kirjoitella romaaneja, niin sekin onnistuu :-)  Niin ja tableteissa on vielä lisänä tuo androidin helppokäyttöisyys ja virrankulutus mukana.

--- Lainaus päättyy ---
Miten pitkään nuo akut riittävät?
Minulla on Samsungin 10" miniläppäri, jossa virta riittää 7-8 tuntia kovassa käytössä. Vastaavasti Fujitsun 11" yritysläppärissäni akku kestää vain 4 tuntia, mutta siinä on vääntö aivan eri luokkaa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: jip59 - 31.08.2012     kello on 21:55 ---Kun tablettia on kokeillut/käyttänyt niin tuntuu että normi miniläppärikin on avattuna turhan iso ja painava.

--- Lainaus päättyy ---
Olen käyttänyt , omistanut kokeillut.  Thumb
Enkä millään saa kokoeroa oman 10" Nokia Bookletin ja esim Ipad+näppis tai Samppa+Näppis välille.
Enköhän vaan osaa mitata  ::)
Erona on lähinnä se että minulla on siinä kaikki  :o
Jokainenhan saa käyttää edelleen mitä haluaa. Halusin vaan kertoa että nuo argumentit mitä täpötintyypit selittelevät on fuulaa  :D ;D

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  1.09.2012     kello on 08:56 ---Olen käyttänyt , omistanut kokeillut.  Thumb
Enkä millään saa kokoeroa oman 10" Nokia Bookletin ja esim Ipad+näppis tai Samppa+Näppis välille.
Enköhän vaan osaa mitata  ::)
Erona on lähinnä se että minulla on siinä kaikki  :o
Jokainenhan saa käyttää edelleen mitä haluaa. Halusin vaan kertoa että nuo argumentit mitä täpötintyypit selittelevät on fuulaa  :D ;D

--- Lainaus päättyy ---

no, laitahan sitten kuva laitteestasi, kuten minä tuossa aiemmin laitoin. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Topelius:
Periaatteessahan tuo nokia vastaa nykyajan tablettia, tosin siinä ei ole kosketusnäyttöä. Sinänsä ihan kätevä laite.

Ainut että windows ilmeisesti vie kaiken tehon tuosta koneesta ja hd-kuvan toisto ei onnistu. Ja noita ei edes taideta myydä enään?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View