Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Tableteista
99:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 30.08.2012 kello on 21:26 ---Omena-tabletit on tosiaan kalliimpia, mutta taso on aivan toista kuin halvemmissa versioissa. Akun kestot, resoluutiot ym. Mutta ei kai niillä ole käytön kannalta mitään merkitystä kun vaan on ollut halpa ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän tuossa tab2:ssa akkukin kestää jatkuvaa käyttöä koko päivän ja resokin on riittävä, varsinkin jos ei käytä suurennuslasia ;) Halpuudesta voidaan sitten olla montaa mieltä, vanha sanontahan sanoo että ei se ole kallis kuin köyhälle ;D
tsahkali:
--- Lainaus ---Näköjään pohjosessakin erehytään..
--- Lainaus päättyy ---
Jos tarkoitit minua, niin luit väärin! ???
Aikoinaan kun aloitin arvauskoneiden kanssa, niin vehkeen nimi oli MikroMikko2. Siinä oli Nuukian CPM-käyttöjärjestelmä ja häkellyttävät 2kpl 360kb:n levyasemia!! Ja se oli tarkoitettu pelkästään työn tekoon, eli Suomen ensimmäisen pintaliitoslinjan ohjelmointiin. Sen jälkeen kaikki onkin mennyt päin sitä ittiään. Rengistä on tullut isäntä.
Aakku:
Onko noissa tableteissa yhteensopivat tekstinkäsittelyt ja taulukkolaskennat?
Saako ylipäänsä Win ohjelmia yhteensovitettua?
Onko WLAN, USB, kortinlukijat?
Olisiko Win 8 ratkaisu tulevaisuudessa?
Jos nämä kaikki pelaa siinä tabletissa, niin mikä ettei. Muussa tapauksessa minun pitäisi kantaa kahta tietsikkaa.. :(
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.08.2012 kello on 22:29 ---Muussa tapauksessa minun pitäisi kantaa kahta tietsikkaa.. :(
--- Lainaus päättyy ---
"Vendor lock" on mukava asia ::)
Fenix:
Oikeastaan muuta osaa sanoa, kuin sen, että elä ainakaan apple idiotPadia osta. Tavallaanhan tuo on toimiva laite, ei siinä mitään, mutta olet sitten aika tiukasti naimisissa applen kanssa joka asiassa ja joka ikinen lisähärpäke maksaa tolkuttomasti. Tuohonhan ei voi edes liittää mitään usb-vehkeitä ilman erillisiä lisälaitteita. Muista tableteista ei juurikaan ole kokemusta, paitsi on tossa yksi "merkitön" kiinalainen kopioidulla androidilla varustettu lelu. Silläkään ei oikeen mitään tee. Tuo omppu on sentään töissä surffailuvälineenä, kun ei siitä muuhunkaan ole.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta