Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Tableteista
K.E.V:
"Ei jaksa raahata" :-*
Mun alumiinikuorinen 10,1" ei vie sen enempää tilaa kuin samankokoinen tablet. Silti siinä on kaikki mitä tarttee.
on 3x usb , wlan, sisäinen 3G, bluetooth,usb-lukija,webbikamera, 8-9 tunnin akunkesto jne . No eikai sitä muuta osaa kaipaa 8)
Arska:
Mie oon ainakin ollu ihan tyytyväinen ipadiin, en ole katunut yhtään sen ostoa.Tosin en sitä muuhun tarvitse kuin nettiä ja kuvia varten.On mulla uudenkarhea läppärikin,mutta käyttämättömänä oon sen lapsille lainanut.Tosin nuoret ottaa aina mun ipadin matkaan kun ei olla reissussa,saa sitten hakea niiltä kun matkaan pitäis lähteä.Eli kyllä ipadi taitaa olla nuorten suosiossa enemmin kuin muut härpäkkeet.
putkimies:
Näppis kuvassa
Topelius:
Näyttää tutulta samsungin näppäimistöltä. :-) Kyllä näissä akkukin kestää monta päivää, jos ei pidä jatkuvasti kaikkia automaattisia synkkauksia päällä.
pamaus:
Tämä tabletti homma taitaa olla niin makuasia.
Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä.
Mulla pisteet menee tällä hetkellä Asuksen Zenbookille. Ihan ok. läppäri.
Sitten toinen asia mitä en ole tabletissa vielä oikein oppinut on tämä sohvalla makaaminen.
Tässä mahan päällä on hyvä pitää läppäriä eikä siitä tarvitse pitää kiinni ja saa molemmilla käsillä kirjoittaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta