Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut pp 28 Aug 2012
  • Mihin asennetaan kilowattimittari? Jos itse laittaa mittarin seinään/mihin? ja antaa sähkömiehen hoitaa kytkennän.
  • #2 kirjoittanut Roksis 28 Aug 2012
  • Ei kai sillä ole väliä. Mieluusti kuitenkin niin, että on helppo lukea. Minä laitatin niin, että sen pystyy lukemaan takaikkunasta. Jos jossain alueella haluavaat tarkistaa niin ei tarvi mennä sisälle.
  • #3 kirjoittanut retsasung52 29 Aug 2012
  • Minulla se on vaatekaapissa, ja siellä missä sitä on voinut käyttää on sanaan uskottu :) Tosin jokaisen käytön jälkeen tarvii lukema kirjata koska ei näy muuten kuin verkkovirtaan kytkettynä :(
  • #4 kirjoittanut 0yxxy0 29 Aug 2012
  • Minulla se on vaatekaapissa, ja siellä missä sitä on voinut käyttää on sanaan uskottu :) Tosin jokaisen käytön jälkeen tarvii lukema kirjata koska ei näy muuten kuin verkkovirtaan kytkettynä :(

    Sama täällä. Yleisin paikka lienee vaatekaappi jälkiasennetuille mittareille. Yleensä minun reissuilla ei kysyttykoska valosähkö kuuluu edulliseen hintaan, ja missä on kysynyt niin sana on riittänyt. Valokuva kännykkään tai soitto mittarin lukemaan niin jää muistiin.
  • #5 kirjoittanut Roksis 29 Aug 2012
  • siellä missä sitä on voinut käyttää on sanaan uskottu :)
    Ei minullakaan ole kysytty, mutta JOS.
  • #6 kirjoittanut Gainsay 29 Aug 2012
  • Onko tuo mittari pakollinen? :o
    Meillä ei oo.

    No onneksi on aurinkokenno paikoillaan ja virtaa riittää :D
  • #7 kirjoittanut seppoko 29 Aug 2012
  • Onko tuo mittari pakollinen? :o
    Meillä ei oo.

    No onneksi on aurinkokenno paikoillaan ja virtaa riittää :D

    Ei.

    Mutta kausipaikkalaisilla yleensä on.

    Sekä joissakin paikoissa saa sähkön edullisemmin mittarilla kuin könttäsummana.
  • #8 kirjoittanut tsahkali 29 Aug 2012
  • Vaatekaapissa on boxi, jossa on pääsulake. Neljä paikkaa vielä vapaana, joten siihen sen voisi laittaa, jos sitä johonkin tarvitsisi.
Sivuja:
Toiminto