Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

8" kosketusnäyttö

<< < (5/8) > >>

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 25.08.2012     kello on 11:07 ---Mulla on sellanen hullu periaate suuressa päässäni,että mitä vähemmän tämän atk-pskan kans tarvii olla tekemisissä,sen parempi ;D ;D.Ja facebook profiilia mulla ei ole eikä tule :-\.Tällaista vainoharhaisuutta tänä aamuna.

--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä "Heikki Koivulassa", tulkoon nyt mainittua vaikka ei siitä mitään iloa tälle ketjulle olekkaan. 8)

Fenix:
Minulla on jo idiotPad, mutta en kyl meinaa sille mitään erillisiä navigointiohjelmia ostella. Ei ole sellaisiin varaa. Erillinen navigaattori on oikeasti kätevämpi (ja monasti myös edullisempi). Apple tuotteiden suurin ongelma on ko firman pohjaton ahneus. Toinen paha vika on juurikin aiemmin mainittu laajennusten ja muutosten tekemisen mahdottomuus. Kuinka mukavaa olisikaan tuikata musiikint ja muut usb-tikulla tai SD-kortilla suoraan koneeseen, eikä jonkin korporaation hallussa olevan välipalvelimen kautta.

K.E.V:
Ei mullakaan mitään naamakirjaa ole, ei tule. Jos jollain asiaa sanokoon naamakkain  8)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix -  2.11.2012     kello on 19:16 ---Kuinka mukavaa olisikaan tuikata musiikint ja muut usb-tikulla tai SD-kortilla suoraan koneeseen, eikä jonkin korporaation hallussa olevan välipalvelimen kautta.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on yksi syy miksi olen vaihtanut ympäristöön jota pystyn hallitsemaan jos ja kun haluan ;)

K.E.V:
Enpä itsekään musaa siirrä mihinkään. Mulla on ~1600 cd levyä ja lukematon määrä vinyylejä. Ne soi omilla laitteilla. En harrasta pakattua musaa , enkä imurointia  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View