Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
8" kosketusnäyttö
hartsakoski:
Mulla on sellanen hullu periaate suuressa päässäni,että mitä vähemmän tämän atk-pskan kans tarvii olla tekemisissä,sen parempi ;D ;D.Ja facebook profiilia mulla ei ole eikä tule :-\.Tällaista vainoharhaisuutta tänä aamuna.
hemppat:
Huvittaa tuo höpötys plivistä ja vastaavista. Onhan noita tietoja säilytetty maailman sivu verkkopalvelimilla joita nykyään muka pilviksi sanotaan. Minullakin on oma pilvi kotona jossa varmuus kopiot.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: hemppat - 2.11.2012 kello on 14:34 ---Huvittaa tuo höpötys plivistä ja vastaavista. Onhan noita tietoja säilytetty maailman sivu verkkopalvelimilla joita nykyään muka pilviksi sanotaan. Minullakin on oma pilvi kotona jossa varmuus kopiot.
--- Lainaus päättyy ---
Totta maar on, verkkopalvelimilla lienevät kaikkien yli yhden miehen yritysten/yhteisöjen työtiedostot ja varmuuskopiot ajetaan vähintään kerran päivässä. Pilvet vaan ovat karanneet jonnekin kauas, kuten Badding lauloi. Kotkaan, Kajaaniin, Enklantiin, Jenkkeihin... On se vähän eri asia.
K.E.V:
Riippuu pilvestä . Kävi tuossa yks päivä asiakas joka oli Elisalla töissä ja sanoi myyvänsä "pilvee sörkassa" ;D 8)
Ellun palvelin on ihan Helsingissä. Itse olen puhelimen sisällön kopioinut Mikkisoftan Skydriveen. Sieltä helppoa synccaa sekä Symbianeihin että WP luureihin.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: hemppat - 2.11.2012 kello on 14:34 ---Huvittaa tuo höpötys plivistä ja vastaavista. Onhan noita tietoja säilytetty maailman sivu verkkopalvelimilla joita nykyään muka pilviksi sanotaan. Minullakin on oma pilvi kotona jossa varmuus kopiot.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, "pilvipalvelu" pitää kait sisällään levytilan ja jakojen lisäksi ohjelmistopalvelun (palvelimen muistia ja suoritinaikaa).
Esimerkkinä vaikka Ms Office 365 tai kevyempi Google Docs - paikallisesti ei asennella mitään ohjelmia vaan ne ovat ajantasalla palvelimella. Maksullisessa tietty se peikko, että kun lopetat maksamisen katoaa "kaikki", niin ohjelma kuin tiedostot (jos ei kopioita muualla) 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta